CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... Částka 75 (Vydáno: 30.06.2008) 237/2008 Sb. Vyhláška o podrobnostech některých pravidel při poskytování investičních služeb

237/2008 Sb. Vyhláška o podrobnostech některých pravidel při poskytování investičních služeb

ČÁST PRVNÍ - Obecná ustanovení § 1 - Předmět úpravy § 2 - Vymezení pojmů § 3 - Obchodník s cennými papíry § 4 - Investiční zprostředkovatel ČÁST DRUHÁ - Pravidla obezřetného poskytování investičních služeb HLAVA I - Řídicí a kontrolní systém DÍL 1 - Rozsah použití § 5 DÍL 2 - Organizační předpoklady a předpoklady řádné správy a řízení společnosti § 6 - Organizační uspořádání § 7 - Zásady a postupy řízení § 8 - Administrativní a účetní postupy § 9 - Pravidla pro uzavírání osobních obchodů § 10 - Pravidla pro sdružování pokynů a obchodů DÍL 3 - Systém řízení rizik § 11 - Řízení rizik § 12 - Organizační útvar řízení rizik § 13 - Úvěrové riziko § 14 - Tržní riziko § 15 - Operační riziko § 16 - Riziko likvidity § 17 - Riziko koncentrace DÍL 4 - Pravidla vnitřní kontroly § 18 - Kontrola dodržování povinností u obchodníka s cennými papíry § 19 - Compliance § 20 - Vnitřní audit § 21 - Kontrolní a bezpečnostní opatření pro zpracování a evidenci informací DÍL 5 - Činnosti vykonávané prostřednictvím jiné osoby § 22 § 23 DÍL 6 - Opatření pro ochranu majetku zákazníka § 24 - Účetní postupy § 25 - Evidence majetku zákazníka § 26 - Ukládání investičních nástrojů zákazníka § 27 - Ukládání peněžních prostředků zákazníka § 28 - Používání investičních nástrojů zákazníka HLAVA II - Postupy pro zjišťování a řízení střetu zájmů § 29 - Zjišťování a řízení střetu zájmů § 30 - Zjišťování střetu zájmů § 31 - Řízení podstatného střetu zájmů § 32 - Řízení střetu zájmů v souvislosti s analýzami investičních příležitostí ČÁST TŘETÍ - Pravidla jednání se zákazníky HLAVA I - Informování zákazníka a vyžadování informací DÍL 1 - Informování zákazníka § 33 - Informace o zařazení zákazníka § 34 - Informace o investičních nástrojích, investičních službách a rizicích § 35 - Informace o stavu majetku zákazníka § 36 - Lhůty informování o pokynech DÍL 2 - Další požadavky na informování zákazníka, který není profesionálním zákazníkem § 37 - Informace poskytované zákazníkovi, který není profesionálním zákazníkem § 38 - Informace poskytované zákazníkovi, který není profesionálním zákazníkem, ve zvláštních případech § 39 - Informace o provedeném pokynu a stavu majetku zákazníka § 40 - Informace o nakládání s majetkem zákazníka při obhospodařovaní portfolia § 41 - Některé další lhůty pro poskytování informací zákazníkovi, který není profesionálním zákazníkem DÍL 3 - Lhůty pro poskytování informací profesionálním zákazníkům § 42 DÍL 4 - Informace vyžadované od zákazníka § 43 HLAVA II - Přípustnost pobídek § 44 HLAVA III - Provádění pokynů § 45 - Souhlas zákazníka § 46 - Obsah pravidel pro provádění pokynů, jejich sledování a přezkoumání § 47 - Relativní důležitost faktorů HLAVA IV - Sdružování pokynů a obchodů § 48 - Pravidla pro sdružování pokynů a obchodů § 49 - Výjimky ze zveřejnění neprovedených limitních pokynů ČÁST ČTVRTÁ - Přechodné ustanovení § 50 ČÁST PÁTÁ - Závěrečná ustanovení § 51 - Zrušovací ustanovení § 52 - Účinnost