Článek 4
V souladu s obsahem kurikula, tak jak ho definuje výbor, jehož vznikem se zabývá článek 3, bude každý školský orgán (škola) odpovědný za část výuky. V rámci svojí odpovědnosti pak bude zavádět svoje vlastní kurikulum a metody výuky, a tudíž i poskytovat pracovní síly (učitele), učební materiály a objekty pro přeshraniční kurikulum.
V souvislosti s tímto kurikulem mohou být učitelé z jedné země dočasně převedeni do administrativy školy v druhé zemi. V takovém případě budou podřízeni orgánům hostitelské země. Dohoda o dočasném přeložení učitele musí specifikovat podmínky pro úhradu s tím souvisejících nákladů.
Každý ze zúčastněných školských orgánů musí k rozvoji kurikula přispět rovným dílem, bez ohledu na počet dětí v každém z těchto států.
V příloze se uvádí rozsah závazků každého školského orgánu vzhledem k poskytnutým pracovním silám (učitelskému sboru), vybavení a nabídnutým objektům.
Poznámka: Příloha může uvádět i možnost časově rozloženého poskytování zdrojů, v závislosti na postupu kurikula.