§ 5
Jednání spotřebitelské rady
(1) Spotřebitelská rada se schází zpravidla měsíčně. Do své schůze má právo zvát vedoucího prodejny nebo jeho zástupce, popřípadě další pracovníky prodejny. Své návrhy a náměty sděluje spotřebitelská rada ředitelství obchodní organizace, popřípadě dodavatelské nebo výrobní organizace. Ředitelství dodavatelské nebo výrobní organizace sděluje spotřebitelská rada zejména své návrhy a náměty týkající se technické úrovně nebo kvality výrobků. Ředitelství obchodní, dodavatelské a výrobní organizace jsou povinna zabývat se těmito návrhy a náměty a vyřídit je nejpozději do 15 dnů. Jestliže spotřebitelská rada považuje vyřízení návrhu za nedostatečné, obrátí se na národní výbor, který ji zřídil.
(2) Spotřebitelská rada navrhuje místnímu národnímu výboru pořádání hovorů se spotřebiteli, popřípadě sama pořádání těchto hovorů organizuje, navrhuje obchodním organizacím pořádání výstavek zboží, výrobním organizacím předvádění zboží apod.