V.III. Metodická práce a vzdělávací činnost
1. Sledování průběhu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
2. Metodické činnosti pro pedagogické pracovníky školy - specifika výuky a možnosti žáků podle druhu a stupně speciálních vzdělávacích potřeb, návrhy metod a forem práce se žáky - jejich zavádění do výuky, instruktáže využívání speciálních pomůcek a didaktických materiálů.
3. Kooperace s pedagogickými pracovníky školy zajišťujícími poradenské služby.
4. Participace na vytváření školních vzdělávacích programů, individuálních vzdělávacích plánů, plánů pedagogické podpory u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
5. Participace na plnění individuálního vzdělávacího plánu v rámci doporučených podpůrných opatření ze strany školského poradenského zařízení a školy.
6. Účast na metodických setkáních ve školském poradenském zařízení.
------------------------------------------------------------------