CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 65/2005 Sb. Vyhláška, kterou se stanoví členění normativů, ukazatele rozhodné pro jejich stanovení, jednotky výkonu pro jednotlivé krajské normativy, vztah mezi ukazateli a jednotkami výkonu, ukazatele pro výpočet minimální úrovně krajských normativů a zásady pro jejich zvýšení a jejich zveřejnění (vyhláška o krajských normativech) § 3

§ 3

65/2005 Sb. Vyhláška, kterou se stanoví členění normativů, ukazatele rozhodné pro jejich stanovení, jednotky výkonu pro jednotlivé krajské normativy, vztah mezi ukazateli a jednotkami výkonu, ukazatele pro výpočet minimální úrovně krajských normativů a zásady pro jejich zvýšení a jejich zveřejnění (vyhláška o krajských normativech)

§ 3

(1) Na každou jednotku výkonu podle § 1, pokud je u škol a školských zařízení v rámci kraje v daném kalendářním roce realizována, se stanoví 1 krajský normativ. Krajský normativ je tvořen základní částkou, popřípadě také příplatkem.

(2) V případě vyššího odborného vzdělávání se stanoví jednotlivé krajské normativy zvlášť pro jednotlivé vzdělávací programy.

(3) Pokud je součástí vzdělávání praktické vyučování, stanoví se zvlášť krajský normativ pro teoretické a praktické vyučování.

(4) V případě šestiletého a osmiletého gymnázia se krajský normativ stanoví zvlášť pro nižší a vyšší stupeň gymnázia.

(5) Příplatek se stanoví na:

a) 1 dítě, 1 žáka, 1 studenta se zdravotním postižením ve škole samostatně zřízené pro děti, žáky nebo studenty se zdravotním postižením, pokud nejde o základní školu speciální, popřípadě ve třídě, oddělení nebo studijní skupině zřízené pro děti, žáky nebo studenty se zdravotním postižením v běžné škole,

b) 1 dítě, 1 žáka, 1 studenta individuálně integrovaného v běžné škole,

c) 1 žáka se zdravotním postižením v oboru vzdělání praktická škola,

d) 1 dítě, 1 žáka umístěného ve zdravotnickém zařízení, který se vzdělává ve škole při tomto zdravotnickém zařízení; v tomto případě se neuplatní příplatek podle písmene a),

e) 1 žáka ve školní družině, který se zároveň vzdělává v základní škole speciální,

f) 1 žáka ve školní družině, který se zároveň vzdělává v základní škole ve třídě zřízené pro žáky se zdravotním postižením,

g) 1 dítě, 1 žáka základní školy, 1 žáka střední školy ve škole nebo třídě s vyučovacím jazykem národnostní menšiny,

a to v případě, že je mu v příslušném druhu školy nebo typu školského zařízení v rámci kraje v příslušném kalendářním roce poskytováno vzdělávání nebo školské služby.

(6) Příplatek podle odstavce 5 písm. a) se stanoví pro:

a) 1 dítě, 1 žáka nebo 1 studenta s těžkým mentálním postižením, s více vadami nebo s autismem ve výši 2násobku příslušné základní částky,

b) 1 dítě, 1 žáka nebo 1 studenta zrakově, sluchově nebo tělesně postiženého ve výši 1,5násobku příslušné základní částky,

c) 1 dítě, 1 žáka nebo 1 studenta mentálně postiženého, s vadami řeči, s vývojovými poruchami učení nebo s vývojovými poruchami chování ve výši příslušné základní částky.

(7) Příplatek podle odstavce 5 písm. b) se stanoví pro:

a) 1 dítě, 1 žáka nebo 1 studenta s těžkým mentálním postižením, s více vadami nebo s autismem ve výši 1,5násobku příslušné základní částky,

b) 1 dítě, 1 žáka nebo 1 studenta zrakově, sluchově nebo tělesně postiženého ve výši příslušné základní částky,

c) 1 dítě, 1 žáka nebo 1 studenta mentálně postiženého ve výši 0,5násobku příslušné základní částky.

(8) Příplatek podle odstavce 5 písm. c) až e) se stanoví ve výši příslušné základní částky.

(9) Příplatek podle odstavce 5 písm. f) se stanoví ve výši 0,5násobku příslušné základní částky.

(10) Příplatek podle odstavce 5 písm. g) se stanoví ve výši 0,5násobku příslušné základní částky nebo ve výši 0,2násobku příslušné základní částky, pokud se jedná o dítě v mateřské škole.