CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 505/2006 Sb. Vyhláška, kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách 15. Zvyšování kvality sociální služby

15. Zvyšování kvality sociální služby

505/2006 Sb. Vyhláška, kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách

15. Zvyšování kvality sociální služby

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| Kritérium |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| a) Poskytovatel má písemně zpracovaná pravidla pro průběžné sledování a hodnocení |

| souladu poskytování sociální služby se základními zásadami sociální služby stanovenými |

| zákonem o sociálních službách a jím definovaným posláním, cíli a zásadami poskytované |

| sociální služby a podle těchto pravidel postupuje; pravidla zahrnují obsah, metody, způsob |

| a četnost průběžného sledování a hodnocení a postup poskytovatele podle kritérií |

| uvedených v písmenech b) až d); |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| b) Poskytovatel průběžně sleduje a hodnotí, zda poskytování sociální služby vychází z |

| individuálně určených potřeb a cílů osob, kterým poskytuje sociální službu; |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| c) Poskytovatel průběžně sleduje a hodnotí, zda vytváří podmínky pro zachování a rozvoj |

| individuálních schopností a pro uplatnění vlastní vůle osob, kterým poskytuje sociální |

| službu; |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| d) Poskytovatel průběžně sleduje a hodnotí soulad poskytování sociální služby se základní |

| zásadou sociální služby zachovávat důstojnost a dodržovat lidská práva a základní svobody |

| osob, kterým poskytuje sociální službu, včetně sledování a hodnocení rizik a možných |

| pochybení poskytovatele, která vedou k porušování této zásady; |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| e) Poskytovatel využívá získané poznatky z průběžného sledování a hodnocení pro rozvoj |

| a zvyšování kvality poskytované sociální služby; |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| f) Poskytovatel má písemně zpracována vnitřní pravidla pro zjišťování spokojenosti osob s |

| poskytováním sociální služby; podle těchto pravidel poskytovatel postupuje; |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| g) Poskytovatel zapojuje do hodnocení poskytované sociální služby také zaměstnance a |

| další zainteresované fyzické a právnické osoby; |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

| h) Poskytovatel využívá stížnosti jako podnět pro rozvoj a zvyšování kvality sociální |

| služby. |

+------------------------------------------------------------------------------------------------+

------------------------------------------------------------------