2.3. Vodní doprava
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------+--------------------------------------------------+
| Odvětvová kritéria | |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+ Dopadová kritéria |
| Druh služby | Druh subjektu | Speciální kritéria druhu subjektu | |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+--------------------------------------------------+
| 2.3.1. Provoz vnitrozemské, | Subjekty provozující | a) Provoz vodní dopravy nebo nabídka provozu | Dopad kybernetického bezpečnostního incidentu |
| námořní nebo pobřežní | vnitrozemskou, námořní | vodní dopravy, která není nahraditelná nebo | v informačním systému nebo síti elektronických |
| osobní nebo nákladní | nebo pobřežní osobní nebo | by byla nahraditelná pouze s vynaložením | komunikací, na jejichž fungování je závislé |
| vodní dopravy | nákladní vodní dopravu | nepřiměřených nákladů. | poskytování služby, může způsobit |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+ I. závažné omezení či narušení jiné základní |
| 2.3.2. Provoz řídícího | Řídící orgán přístavu, | -- | služby nebo omezení či narušení provozu |
| orgánu přístavu nebo | včetně jeho přístavních | | prvku kritické infrastruktury, |
| provoz díla nebo | zařízení podle přímo | | II. hospodářskou ztrátu vyšší než 0,25 % HDP, |
| zařízení v rámci | použitelného předpisu | | III. nedostupnost druhu služby pro více než |
| přístavu | Evropské unie 7) nebo | | 1 600 osob, která není nahraditelná jiným |
| | subjekt provozující dílo | | způsobem bez vynaložení nepřiměřených |
| | nebo zařízení v rámci | | nákladů, |
| | přístavu | | IV. oběti na životech s mezní hodnotou více |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+ než 100 mrtvých nebo 1 000 zraněných osob |
| 2.3.3. Provoz služby lodní | Provozovatel služby lodní | -- | vyžadujících lékařské ošetření nebo |
| dopravě | dopravě podle příslušného | | V. narušení veřejné bezpečnosti na významné |
| | předpisu Evropské unie 8) | | části správního obvodu obce s rozšířenou |
| | | | působností, které by mohlo vyžadovat |
| | | | provedení záchranných a likvidačních prací |
| | | | složkami integrovaného záchranného systému. |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+--------------------------------------------------+
------------------------------------------------------------------
7) Čl. 2 bod 11 nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 725/2004 ze dne 31. března 2004, o zvýšení bezpečnosti lodí a přístavních zařízení, v platném znění.
8) Čl. 3 písm. o) směrnice Evropského parlamentu a Rady 2002/59/ES ze dne 27. června 2002, kterou se stanoví kontrolní a informační systém Společenství pro provoz plavidel a kterou se zrušuje směrnice Rady 93/75/EHS.