2.1. Letecká doprava
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------+--------------------------------------------------+
| Odvětvová kritéria | |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+ Dopadová kritéria |
| Druh služby | Druh subjektu | Speciální kritéria druhu subjektu | |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+--------------------------------------------------+
| 2.1.1. Provoz letecké | Letecký dopravce podle | a) Letecká přeprava alespoň 500 000 osob za rok | Dopad kybernetického bezpečnostního incidentu |
| dopravy | zákona o civilním letectví | nebo | v informačním systému nebo síti elektronických |
| | | b) nabídka letecké přepravy pro alespoň 500 000 | komunikací, na jejichž fungování je závislé |
| | | osob za rok. | poskytování služby, může způsobit |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+ I. závažné omezení či narušení druhu služby |
| 2.1.2. Provoz letiště nebo | Provozovatel letiště podle | a) V rámci globálního nebo hlavního letiště. 5) | postihující více než 50 000 osob, |
| pomocných zařízení | zákona o civilním letectví | | II. závažné omezení či narušení jiné základní |
| v rámci letiště | nebo subjekt provozující | | služby nebo omezení či narušení provozu |
| | pomocná zařízení v rámci | | prvku kritické infrastruktury, |
| | letiště | | III. hospodářskou ztrátu vyšší než 0,25 % HDP, |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+ IV. nedostupnost druhu služby pro více než |
| 2.1.3. Služba řízení | Poskytovatel letových | a) Přibližovací služba řízení globálního nebo | 1 600 osob, která není nahraditelná jiným |
| letového provozu | navigačních služeb podle | hlavního letiště nebo letiště určeného jako | způsobem bez vynaložení nepřiměřených |
| | přímo použitelného předpisu | prvek kritické infrastruktury, | nákladů, |
| | Evropské unie 6) | b) služba řízení letového provozu pro řízené | V. oběti na životech s mezní hodnotou více |
| | | lety přilétajících a odlétajících letadel, | než 200 mrtvých nebo 1 000 zraněných osob |
| | | c) letištní služba řízení globálního nebo | vyžadujících lékařské ošetření nebo |
| | | hlavního letiště nebo letiště určeného jako | VI. narušení veřejné bezpečnosti na významné |
| | | prvek kritické infrastruktury, | části správního obvodu obce s rozšířenou |
| | | d) oblastní služba řízení nebo | působností, které by mohlo vyžadovat |
| | | e) služba řízení letového provozu pro řízené | provedení záchranných a likvidačních prací |
| | | lety v řízených oblastech. | složkami integrovaného záchranného systému. |
+------------------------------+------------------------------+--------------------------------------------------+--------------------------------------------------+
------------------------------------------------------------------
5) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1315/2013 ze dne 11. prosince 2013 o hlavních směrech Unie pro rozvoj transevropské dopravní sítě a o zrušení rozhodnutí č. 661/2010/EU, v platném znění.
6) Čl. 2 bod 5 nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 549/2004 ze dne 10. března 2004, kterým se stanoví rámec pro vytvoření jednotného evropského nebe (rámcové nařízení), v platném znění.