§ 1
Úvodní ustanovení
Tato vyhláška stanoví
a) postup a podmínky pro získání přístupových údajů a certifikátů pro komunikaci se systémem eRecept,
b) postup a podmínky pro komunikaci lékařů a farmaceutů se systémem eRecept,
c) formu identifikátoru elektronického receptu, kterou systém eRecept poskytuje předepisujícím lékařům a pacientům,
d) rozsah údajů potřebných pro vytvoření, změnu a zrušení elektronického receptu a jeho náležitosti a dobu jeho platnosti,
e) způsob zasílání požadavků na vytvoření, změnu a zrušení elektronického receptu předepisujícím lékařem,
f) rozsah kontaktních údajů lékaře a farmaceuta, které Ústav zpracovává prostřednictvím systému eRecept,
g) rozsah údajů na ověřeném výstupu ze systému eRecept,
h) postup pro vyjádření nebo odvolání nesouhlasu a udělení nebo odvolání souhlasu pacienta k možnosti nahlížet na údaje podle § 81d odst. 3 zákona o léčivech a způsob správy evidence,
i) rozsah údajů uváděných na receptu vystaveném v listinné podobě a dobu jeho platnosti,
j) pravidla pro používání receptu v listinné podobě,
k) rozsah údajů uváděných na žádance, dobu její platnosti a pravidla pro její používání,
l) rozsah údajů potřebných pro vytvoření, změnu a zrušení záznamu o očkování,
m) rozsah údajů uváděných ve výpisu provedených očkování a jeho formu,
n) vzor receptu s modrým pruhem, který se vystavuje v listinné podobě, a vzor žádanky s modrým pruhem, která se vystavuje v listinné podobě,
o) údaje uváděné na receptu s modrým pruhem, který se vystavuje v listinné podobě, dobu jeho platnosti a pravidla pro jeho používání,
p) údaje uváděné na žádance s modrým pruhem, která se vystavuje v listinné podobě, dobu její platnosti a pravidla pro její používání,
q) pravidla a způsob distribuce, vedení evidence, vracení a likvidace tiskopisů receptů a žádanek s modrým pruhem.