§ 22
Reklamace
(1) Právo z přepravy cestujících, jejich zavazadel a zásilek se uplatňuje u příslušného dopravce.
(2) Cestující může uplatnit právo na
a) vrácení jízdného, předloží-li příslušnou platnou jízdenku,
b) náhradu škody za ztrátu nebo poškození cestovního zavazadla, předloží-li zavazadlový lístek, a při částečné ztrátě nebo poškození průpis zápisu.
(3) Přepravce může uplatnit právo na náhradu za ztrátu nebo poškození zásilky, předloží-li přepravní listinu, popřípadě druhopis přepravní listiny a při částečné ztrátě nebo poškození zásilky průpis zápisu.
(4) Při částečné ztrátě nebo poškození cestovního zavazadla (zásilky) je dopravce povinen vyhotovit na žádost cestujícího (přepravce) zápis v dolní stanici lanové dráhy.
(5) Právo na vrácení jízdného může cestující uplatnit jen v den, kdy jízdenka byla zakoupena, jestliže nedošlo k uskutečnění přepravy.
(6) Právo na náhradu škody vzniklé z přepravy cestovních zavazadel a zásilek musí cestující (přepravce) uplatnit do šesti měsíců ode dne, kdy cestovní zavazadlo (zásilka) bylo převzato k přepravě, jinak zaniká.
(7) Dopravce je povinen vyřídit podanou reklamaci a zpravit oprávněného o uznání nebo zamítnutí jeho reklamace do tří měsíců ode dne odeslání popřípadě osobního doporučení reklamace nebo ústního uplatnění.