IV. Finanční otázky
15. Financování činnosti Interchimu se provádí na podkladě rozpočtu, který se vypracovává na období kalendářního roku. Příjmy Interchimu, které plynou z realizace návrhů vypracovaných Interchimem, nebo při uskutečnění jiných služeb podle zájmu jednotlivých zemí, se zahrnují do rozpočtu Interchimu.
16. Výdajová část rozpočtu Interchimu se skládá zejména z těchto položek:
a) správní výdaje, včetně výdajů za vydržování personálu správy, výdaje za služby nebo za proplácení práce vykonávané na příkaz Interchimu jinými organizacemi a osobami;
b) platby za poskytování příslušných místností a zařízení vládou NDR;
c) platby za majetek získaný Interchimem pro plnění úkolů uvedených v Dohodě.
17. Výdaje spojené s účastí odborníků na zasedáních a poradách v rámci Interchimu hradí země, která vysílá na tato zasedání a porady své zástupce. Výdaje spojené s poskytnutím místností, jakož i technických prostředků, hradí země, v níž se tato zasedání konají, s výjimkou případů, kdy zasedání a porady se konají v místnostech správy Interchimu.
18. Kontrolu finanční činnosti správy Interchimu uskutečňuje revizní komise v souladu s ustanovením o revizní komisi.
******************************************************************