CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 196/2000 Sb. Vyhláška,kterou se stanoví charakteristiky, parametry a ukazatele kvality služeb poskytovaných v rámci univerzální služby držiteli telekomunikační licence Příloha č. 2 - Stanovené parametry kvality univerzální služby v mobilní telekomunikační síti

Příloha č. 2 - Stanovené parametry kvality univerzální služby v mobilní telekomunikační síti

196/2000 Sb. Vyhláška,kterou se stanoví charakteristiky, parametry a ukazatele kvality služeb poskytovaných v rámci univerzální služby držiteli telekomunikační licence

Příloha č. 2

Stanovené parametry kvality univerzální služby v mobilní telekomunikační síti

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| | | Stanovený | Stanovený |

| | | parametr | parametr |

| Ukazatel | Míra a její jednotka | pro r. 2001-2 | pro r. 2003-5 |

| podle | | | |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. f) | Reklamace správnosti vyúčtování | | |

| | telekomunikačních poplatků | ≤ 0,5% | ≤ 0,5% |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. g) | Podíl počtu přihlášení obsluhy pracoviště do | | |

| | 20 s k celkovému počtu volání na | | |

| | a) ohlašovnách meziměstského a mezinárodního | ≥ 99% | ≥ 99% |

| | provozu vyjádřený v procentech | | |

| | b) na pracovištích podávajících informace | ≥ 98% | ≥ 98% |

| | vyjádřený v procentech | | |

| | | | |

| | průměrná doba přihlášení obsluhy pracoviště | | |

| | a) ohlašovnách meziměstského a mezinárodního | ≤ 12 s | ≤ 12 s |

| | provozu | | |

| | b) na pracovištích podávajících informace | ≤ 15 s | ≤ 15 s |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. i) | Doba potřebná pro zřízení telefonní služby | | |

| | prostřednictvím mobilní telekomunikační sítě | | |

| | - v 95% případů | ≤ 3 dny | ≤ 3 dny |

| | - v 99% případů | ≤ 5 dnů | ≤ 5 dnů |

| | | | |

| | Procento zřízení telefonní služby v době | | |

| | dohodnuté se zákazníkem | 100% | 100% |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. j) | Podíl neúspěšných pokusů o spojení | | |

| | k celkovému počtu pokusů o spojení v období | | |

| | silného provozu 5) vyjádřený v procentech | < 3% | < 3% |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. k) | Míra předčasného ukončení spojení nebo ztráta | | |

| | integrity služby v mobilní telekomunikační | | |

| | síti | < 3% | < 3% |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

5) Vykazuje se průběžné hodnocení reálného provozu v digitální síti

******************************************************************