CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 196/2000 Sb. Vyhláška,kterou se stanoví charakteristiky, parametry a ukazatele kvality služeb poskytovaných v rámci univerzální služby držiteli telekomunikační licence Příloha č. 1 - Stanovené parametry kvality univerzální služby v pevné telekomunikační síti

Příloha č. 1 - Stanovené parametry kvality univerzální služby v pevné telekomunikační síti

196/2000 Sb. Vyhláška,kterou se stanoví charakteristiky, parametry a ukazatele kvality služeb poskytovaných v rámci univerzální služby držiteli telekomunikační licence

Příloha č. 1

Stanovené parametry kvality univerzální služby v pevné telekomunikační síti

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| | | Stanovený | Stanovený |

| | | parametr | parametr |

| Ukazatel | Míra a její jednotka | pro r. 2001-2 | pro r. 2003-5 |

| podle | | | |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. a) | Doba potřebná pro zřízení telefonní služby | | |

| | - v 95% případů | ≤ 40 dnů pro | ≤ 10 dnů |

| | | rok 2001 | |

| | | ≤ 20 dnů pro | |

| | | rok 2002 | |

| | | | |

| | - v 99% případů | ≤ 55 dnů pro | ≤ 15 dnů |

| | | rok 2001 | |

| | | ≤ 35 dnů pro | |

| | | rok 2002 | |

| | | | |

| | Procento zřízení telefonní služby v době | 100% | 100% |

| | dohodnuté se zákazníkem 4) | | |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. b) | Četnost poruch na 100 účastnických přípojek | ≤ 20 poruch | ≤ 20 poruch |

| | (ÚP) za rok | na 100 ÚP/rok | na 100 ÚP/rok |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. c) | a) Průměrná doba odstranění poruchového stavu | ≤ 24 hodin | ≤ 16 hodin |

| | | | |

| | b) Doba odstranění poruchového stavu v | | |

| | - v 80% případů | ≤ 36 hodin | ≤ 24 hodin |

| | - v 95% případů | ≤ 48 hodin | ≤ 36 hodin |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. d) | Podíl neúspěšných pokusů o spojení | | |

| | k celkovému počtu pokusů o spojení v období | | |

| | silného provozu 5) vyjádřený v procentech | | |

| | | | |

| | a) při průběžném hodnocení reálného provozu | ≤ 4% | ≤ 3% |

| | v národním telefonním styku | | |

| | b) při průběžném hodnocení reálného provozu | ≤ 8% | ≤ 6% |

| | v mezinárodním telefonním styku 6) | | |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. e) | Průměrná doba potřebná pro sestavení spojení | | |

| | - v národním styku | ≤ 15 s | ≤ 10 s |

| | - v mezinárodním styku 6) | ≤ 15 s | ≤ 10 s |

| | Doba potřebná pro sestavení 95% spojení | | |

| | - v národním styku | ≤ 23 s | ≤ 18 s |

| | - v mezinárodním styku 6) | ≤ 23 s | ≤ 18 s |

| | | | |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. f) | Reklamace správnosti vyúčtování | | |

| | telekomunikačních poplatků | ≤ 0,5% | ≤ 0,5% |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. g) | Podíl počtu přihlášení obsluhy pracoviště do | | |

| | 20 s k celkovému počtu volání na | | |

| | a) ohlašovnách meziměstského a mezinárodního | ≥ 99% | ≥ 99% |

| | provozu vyjádřený v procentech | | |

| | b) na pracovišti podávajících informace | ≥ 98% | ≥ 98% |

| | vyjádřený v procentech | | |

| | | | |

| | průměrná doba přihlášení obsluhy pracoviště | | |

| | a) ohlašovnách meziměstského a mezinárodního | ≤ 12 s | ≤ 12 s |

| | provozu | | |

| | b) na pracovištích podávajících informace | | |

| | | ≤ 15 s | ≤ 15 s |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

| § 3 písm. h) | Míra pohotovosti veřejných telefonních | | |

| | automatů kartových a mincových | ≥ 98,5% | ≥ 98,5% |

+--------------+-----------------------------------------------+---------------+----------------+

4) Doba dohodnutá nepřekračující však parametry stanovené pro dobu potřebnou pro zřízení telefonní služby.

5) Vykazuje se průběžné hodnocení reálného provozu v digitální síti.

6) Uvedené hodnoty pro mezinárodní styk jsou doporučené.

------------------------------------------------------------------