Článek 6
Důkazy
(a) Zahraničnímu dodavateli jakož i všem zúčastněným stranám musí být poskytnuta dostatečná příležitost předložit písemně veškeré důkazy, které považují za vhodné se zřetelem na protidumpingové řízení, které je v běhu. Osvědčí-li účastníci nutnost, resp. vhodnost, jsou oprávněni předkládat důkazy ústně.
(b) Úřady provádějící řízení poskytnou ztěžovateli jakož i dovozcům a vývozcům, o nichž je známo, že jsou řízením dotčeni, a vládám vyvážejících zemí možnost, seznámit se se všemi skutečnostmi, které jsou rozhodující pro přípravu jejich podání, pokud tyto skutečnosti nejsou důvěrnými skutečnostmi ve smyslu ustanovení odstavce c) níže, a kterých tyto úřady v protidumpingovém řízení používají, a připravit svá podání na základě těchto informací.
(c) Veškeré informace, které jsou svou povahou důvěrné (např. proto, že jejich znalost by představovala významnou konkurenční výhodu pro některého soutěžitele, nebo protože její zveřejnění by mělo nepříznivé důsledky pro osobu, od níž byla informace získána), nebo které jsou poskytovány účastníky protidumpingového řízení jako důvěrné, budou příslušnými úřady považovány za přísně důvěrné. Úřady provádějící řízení je nezveřejní, ledaže by k tomu byly zmocněny účastníkem, který tuto informaci poskytl.
(d) Jestliže však úřady dospějí k přesvědčení, že žádost, aby některá informace byla považována za důvěrnou, není odůvodněná, avšak účastník, který ji poskytuje, není ochoten poskytnout ji veřejně ani souhlasit s jejím uveřejněním ve výtahu nebo zkrácené formě, jsou tyto úřady provádějící řízení oprávněny k takovéto informaci nepřihlížet, ledaže se mohou z jiných vhodných pramenů přesvědčit, že je pravdivá.
(e) Úřady jsou oprávněny provádět podle potřeby zjišťování v jiných zemích, aby si ověřily pravdivost poskytnutých informací, resp. aby získaly další podrobnosti, avšak pouze jestliže k tomu dostanou souhlas od dotčených účastníků a oznámí tuto skutečnost zástupcům vlády dotyčné země a tato vláda nevznese proti takovým zjišťováním námitky.
(f) Jakmile příslušné úřady dojdou k přesvědčení, že v daném případě předložené důkazy dostatečně ospravedlňují zahájení protidumpingového řízení podle článku 5 této dohody, oznámí to zástupcům vyvážející země, jakož i dovozcům i vývozcům, o nichž je známo, že mohou být takovým řízením dotčeni. Zahájení řízení může být rovněž oznámeno veřejnosti.
(g) Během protidumpingového řízení musí být všem účastníkům poskytnuta dostatečná možnost hájit své zájmy. Za tím účelem umožní úřady provádějící řízení k žádosti kteréhokoliv přímo dotčeného účastníka tomuto účastníkovi, aby se setkal s účastníky s opačnými zájmy, tak aby bylo možno tyto protichůdné zájmy vyložit a aby na ně bylo možno odpovídat. Při poskytnutí takové možnosti však musí příslušné úřady dbát nutnosti zachovávat důvěrnost řízení jakož i toho, aby to jednotlivým účastníkům vyhovovalo. Žádný z účastníků není povinen zúčastnit se setkání a skutečnost, že se takového setkání nezúčastnil, nemůže být na škodu jeho zájmům.
(h) Příslušné úřady oznámí své rozhodnutí týkající se uložení, resp. neuložení protidumpingových cel zástupcům vyvážející země jakož i přímo dotčeným účastníkům, s uvedením důvodů, které je k jejich rozhodnutí vedly a kritérií, kterých bylo při rozhodování použito. S výjimkou případů zvláštního zřetele hodných budou rozhodnutí úřadů uveřejněna.
(i) Ustanovení tohoto článku nemohou bránit úřadům vydávat předběžná rozhodnutí, kladná či záporná, resp. nařizovat z důvodů urychlení prozatímní opatření. V případech, v nichž některý z účastníků neposkytne potřebnou informaci rozhodujícímu úřadu, může tento úřad ve svém konečném rozhodnutí ať v kladném či záporném vycházet ze skutkové podstaty, která je k dispozici.