Článek 4
Ucelená kooperační schémata mezi školami, o kterých hovoří článek 2, lze vytvořit prostřednictvím projektů, založených na dohodách, které mezi sebou uzavřou zástupci státní správy a příslušných územních orgánů.
Tyto dohody budou definovat:
- obecné a konkrétní cíle spolupráce a metody, které se mají použít k dosažení takových cílů;
- zdroje, a to jak lidské, tak materiální a finanční zdroje, určené k zavedení kooperačních projektů, a příslušná místa, která tyto zdroje poskytnou;
- schémata, která tvoří danou spolupráci;
- praktická řešení konkrétních záležitostí souvisejících s kooperačními schématy (ubytování, personální zajištění, pojištění atd.);
- monitorování programů spolupráce, které bude provádět řídicí výbor složený ze zástupců příslušných škol (školství) a územních celků či správ a ze zástupců rodičů a žáků a dalších oprávněných osob;
- způsob, jakým bude probíhat pravidelné hodnocení výsledků takové spolupráce.