§ 33
Podlaha a bočnice
(1) Dřevěné podlahy a bočnice karosérií vozidel musí být zhotoveny beze spár.
(2) Podlahy karosérií vozidel pro hromadnou přepravu osob musí být potaženy vhodnou krytinou nebo rohoží proti uklouznutí. Přechody u kloubových autobusů musí být provedeny tak, aby je mohli cestující za jízdy bezpečně přecházet a na nich stát.
(3) Bočnice, podlahy a podlahové krytiny, pokud jsou ze dřeva nebo jiného hořlavého materiálu, musí být v místech, která mohou být vystavena vysokým teplotám při poruše funkčních částí vozidla (nezávislé topení, pneumatiky apod.), chráněny ohnivzdorným materiálem nebo vhodným ohnivzdorným nátěrem. Materiál bočnic, podlah a podlahových krytin musí též krátkodobě vzdorovat palivu, oleji, vodě a běžným dezinfekčním prostředkům.
(4) Víka v podlaze i bočnicích musí dobře přiléhat a pohyblivé orgány 113) procházející podlahou musí být řádně utěsněny proti vnikání prachu a nečistot; musí být upraveny podle § 31 odst. 15.
(5) Podlahy a bočnice karosérií vozidel i jejich případné krytiny, potahy a rohože musí být řešeny tak, aby se daly snadno čistit a byly, pokud je to technicky možné, bez výčnělků a jiných zborcených ploch a prostorů.
(6) Podlahy vozidel se sklápěcí karosérií, není-li karosérie celokovová, musí být oplechovány.
------------------------------------------------------------------
113) Pohyblivými orgány se rozumějí např. pedály, sloupek řízení, páka řazení, páka parkovacích brzd apod.