§ 6
(1) Orgán dozoru uloží hospodářskému subjektu opatření k nápravě, zjistí-li, že ačkoliv je výrobek používán v souladu se zamýšleným účelem nebo za podmínek, které lze rozumně předvídat, a je řádně instalován a udržován, není v souladu s požadavky stanovenými v příslušném předpisu nebo může ohrozit zdraví nebo bezpečnost uživatelů.
(2) Opatřeními k nápravě jsou
a) nařízení uvedení výrobku do souladu s požadavky stanovenými v příslušném předpisu včetně nápravy formálního nesouladu,
b) nařízení odstranění rizika, které výrobek představuje,
c) zákaz dodání výrobku na trh,
d) zákaz uvedení výrobku do provozu nebo používání výrobku pro provozní potřebu,
e) nařízení stažení výrobku z trhu nebo oběhu a varování veřejnosti před rizikem, které výrobek představuje,
f) nařízení zničení výrobku nebo jeho znehodnocení,
g) nařízení opatření výrobku varováním v českém jazyce před rizikem, které výrobek může představovat,
h) uložení předběžných podmínek pro dodání výrobku na trh,
i) uložení povinnosti neprodleně vhodným způsobem varovat ohroženého konečného uživatele v českém jazyce před rizikem plynoucím z výrobku a
j) uložení povinnosti odstranit z on-line rozhraní obsah internetové stránky nabízející výrobek, který není v souladu s požadavky stanovenými v příslušném předpisu nebo který představuje vážné riziko, nebo zobrazit varovné upozornění konečným uživatelům v okamžiku jejich přístupu do on-line rozhraní, nelze-li nápravy dosáhnout jinak.
(3) Nesplní-li hospodářský subjekt opatření k nápravě podle odstavce 2 písm. j) a nelze-li nápravy dosáhnout jinak, uloží orgán dozoru poskytovateli služby informační společnosti 4), aby omezil přístup k on-line rozhraní nebo požádal třetí stranu o přijetí takového opatření.
(4) Opatření k nápravě podle odstavce 2 písm. g) až i) lze uložit pouze v případě, že výrobek představuje nebo může představovat riziko pouze za určitých podmínek nebo pouze pro určité konečné uživatele.
(5) Orgán dozoru může poskytovateli on-line tržiště uložit
a) odstranění konkrétního obsahu odkazujícího na nabídku nebezpečného výrobku z jeho on-line rozhraní,
b) znemožnění přístupu k nabídce nebezpečného výrobku na jeho on-line rozhraní, nebo
c) zobrazení výslovného varování pro spotřebitele před nebezpečným výrobkem.
------------------------------------------------------------------
4) § 2 písm. d) zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů.