§ 15
Celkové hodnocení prospěchu žáka
(1) Celkové hodnocení prospěchu žáka na konci pololetí vyjadřuje výsledky jeho klasifikace v povinných předmětech. Klasifikace v nepovinných předmětech se do celkového hodnocení nezahrnuje.
(2) Celkové hodnocení prospěchu žáka na konci pololetí se vyjadřuje takto:
a) prospěl s vyznamenáním,
b) prospěl velmi dobře,
c) prospěl,
d) neprospěl.
(3) Žák prospěl s vyznamenáním, nemá-li v žádném předmětu prospěch horší než chvalitebný a průměrný prospěch nemá horší než 1,5.
(4) Žák prospěl velmi dobře, nemá-li v žádném předmětu prospěch horší než dobrý a průměrný prospěch nemá horší než 2,0.
(5) Žák prospěl, nemá-li v žádném předmětu prospěch nedostatečný.
(6) Žák neprospěl, má-li z některého předmětu i po opravné zkoušce prospěch nedostatečný.