Článek 14
Výměna výstav proběhne na základě dohody uzavřené mezi pořádajícími institucemi. Nebude-li dohodnuto jinak, výstavy budou realizovány za následujících podmínek:
Vysílající strana:
1. odešle přijímající straně podrobný návrh výstavy včetně všech nezbytných technických informací 3 měsíce před plánovaným termínem konání výstavy,
2. poskytne přijímající straně všechny podklady pro katalog výstavy nejpozději 1 měsíc před zahájením výstavy,
3. uhradí náklady na dopravu exponátů do hlavního města přijímajícího státu a zpět;
4. pojistí exponáty na dobu dopravy a trvání výstavy;
5. uhradí cestovní náklady kurátorů doprovázejících výstavu.
Přijímající strana:
1. poskytne vhodný výstavní sál s odpovídajícím bezpečnostním systémem,
2. poskytne technický personál potřebný pro nakládání, vykládání, rozbalování, opětovné balení, instalaci a demontáž výstavy,
3. zajistí organizaci a propagaci výstavy, tisk katalogů a pozvánek;
4. v případě ztráty nebo poškození exponátu poskytne vysílající straně o příslušném incidentu všechny informace, které vysílající strana může potřebovat k uplatnění nároku na náhradu škody u pojišťovny,
5. ručí za to, že poškozené exponáty nebudou restaurovány bez předchozího souhlasu vysílající strany;
6. zajistí, aby přijetí kurátorů výstav proběhlo v souladu s podmínkami stanovenými v čl.12 tohoto Protokolu.