§ 4
Výdaje vedoucí správy
1. Za výdaje, které se rozdělují mezi účastníky této Dohody, se považují:
a) platy zaměstnanců vedoucí správy;
b) nájemné, otop, osvětlení, úklid a jiné výdaje na udržování místností a nutného zařízení;
c) kancelářské, poštovní a telegrafní výdaje;
d) výdaje za tisk;
e) výdaje přepravní;
f) ostatní nepředvídané výdaje.
2. Výše uvedené výdaje se uskutečňují na základě rozpočtu, který sestavuje vedoucí správa k provádění této Dohody ve měně, kterou stanoví účastníci Dohody, a schvaluje konference na dobu příštích dvou let. Nesejde-li se řádná konference do dvou let, uskutečňuje vedoucí správa výdaje podle rozpočtu schváleného na poslední konferenci.
3. Výdaje vedoucí správy se rozdělují stejným dílem mezi všechny účastníky této Dohody. Výdaje za tisk pořadu jednání a zápisů o konferencích, různých pokynů, předpisů a jiných zpráv, týkajících se této Dohody, nahradí její účastníci vedoucí správě podle skutečné ceny a podle počtu kusů dodaných jednotlivým správám.
4. Každý účastník Dohody zaplatí na něho připadající podíl výdajů nejpozději do dvou měsíců po obdržení příslušného účtu od vedoucí správy.