§ 2
Promlčecí lhůta se počíná:
a) při reklamacích a žalobách na náhradu za částečnou ztrátu a poškození cestovního zavazadla, jakož i za překročení dodací lhůty - dnem výdeje cestovního zavazadla;
b) při reklamacích a žalobách na náhradu za úplnou ztrátu po uplynutí dvaceti dnů ode dne, kdy cestovní zavazadlo mělo dojíti do stanice určení;
c) při nárocích na placení nebo při reklamacích a žalobách na vrácení jízdného, zavazadelného, vedlejších poplatků, přirážek nebo na opravu výpočtů při nesprávném užití tarifů nebo při chybách při výpočtu přepravného - dnem jich placení;
d) při reklamacích a žalobách na vyplacení částek získaných prodejem cestovního zavazadla - dnem prodeje;
e) při nárocích na zaplacení doplatků požadovaných celnicí - dnem uplatnění těchto nároků celnicí;
f) při ostatních nárocích a žalobách z přepravy cestujících - dnem uplynutí doby platnosti jízdenky.
Den počátku promlčecí lhůty se nikdy do lhůty nepočítá.