§ 16
Náhradní zpracování
(1) Zjistí-li odběratel bezprostředně po převzetí výsledků zpracování, že tyto výsledky mají závažné nedostatky vzniklé zpracováním u dodavatele, takže k danému účelu jsou nepoužitelné, a jde-li o nebezpečí z prodlení, reklamuje tyto závady bezodkladně písemně u dodavatele. Dodavatel je povinen bez ohledu na výsledek reklamace zajistit náhradní zpracování do 24 hodin. Náklady až do rozhodnutí o reklamaci nese dodavatel.
(2) Zjistí-li se, že požadavek náhradního zpracování byl neoprávněný, popř. že vadu způsobil sám odběratel (např. předáním nesprávných údajů ke zpracování), nebo nepředloží-li odběratel (podle § 15) všechny stanovené podklady k reklamačnímu řízení, je povinen dodavateli uhradit všechny náklady spojené s náhradním zpracováním a dále zaplatit penále ve výši 10 % z ceny tohoto náhradního zpracování.