CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 77/2017 Sb.m.s. Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Dohody mezi Ministerstvem dopravy a spojů České republiky a Ministerstvem dopravy a mořského hospodářství Polské republiky o spolupráci při přípravě a realizaci modernizace železničních tratí zařazených do Dohody o mezinárodních železničních magistrálách (Dohoda AGC) a Dohody o nejdůležitějších trasách mezinárodní kombinované dopravy a souvisících objektech (Dohoda AGTC) Článek 2

Článek 2

77/2017 Sb.m.s. Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Dohody mezi Ministerstvem dopravy a spojů České republiky a Ministerstvem dopravy a mořského hospodářství Polské republiky o spolupráci při přípravě a realizaci modernizace železničních tratí zařazených do Dohody o mezinárodních železničních magistrálách (Dohoda AGC) a Dohody o nejdůležitějších trasách mezinárodní kombinované dopravy a souvisících objektech (Dohoda AGTC)

Článek 2

(1) Pro dosažení cílů stanovených v článku 1 budou provedena následující opatření:

a) na polské straně:

- modernizace, stávající tratě Gdynia/Gdaňsk - Warszawa - Katowice - Zebrzydowice - česko-polské státní hranice v úseku Warszawa - Zawiercie na rychlost 200 - 250 km/h a v úseku Zawiercie - Katowice - Zebrzydowice - česko-polské státní hranice na maximální rychlost do 160 km/h a úpravy této tratě pro možnost provozu vozidel s naklápěcími skříněmi,

- optimalizace (zvýšení standardu) stávající trati Swinoujscie - Wroclaw - Miedzylesie - česko-polské státní hranice s cílem dosažení parametrů prostorové průchodnosti a třídy zatížení v souladu s Dohodou AGTC (včetně elektrizace úseku Miedzylesie - česko-polské státní hranice).

b) na české straně

- modernizace stávající tratě Praha - Olomouc - Ostrava - Petrovice u Karviné - česko-polské státní hranice na maximální rychlost do 160 km/h a úpravy této.tratě pro možnost provozu vozidel s naklápěcími skříněmi,

- modernizace stávající tratě česko-rakouské státní hranice - Břeclav - Přerov - Petrovice u Karviné - česko-polské státní hranice na maximální rychlost do 160 km/h a úpravy této tratě pro možnost provozu vozidel s naklápěcími skříněmi,

- optimalizace trasového úseku Ústí nad Orlicí - Lichkov - česko-polské státní hranice (včetně elektrizace úseku Letohrad - Lichkov - česko-polské státní hranice) včetně dosažení parametrů prostorové průchodnosti a třídy zatížení v souladu s Dohodou AGTC,

(2) Tato opatření budou realizována v závislosti na dostupnosti potřebných finančních prostředků ve státech smluvních stran.