Příloha č. 2
Snížení týdenního rozsahu přímé pedagogické činnosti zástupce ředitele školy nebo vedoucího učitele praktického vyučování
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| Druh školy | Počet jednotek, | Snížení týdenního |
| | není-li uvedeno | rozsahu hodin přímé |
| | jinak | pedagogické činnosti |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| 1. Mateřská škola |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| zástupce ředitele školy | 4 až 6 | o 11 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 7 až 9 | o 14 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 10 až 12 | o 17 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | v každém dalším | o další 3 hodiny |
| | rozpětí o počtu | týdně |
| | 3 jednotek | |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| 2. Mateřská škola s internátním | | |
| provozem nebo s internátním | | |
| provozem v minimálním rozsahu | | |
| 110 hodin nepřetržitého provozu | | |
| týdně nebo s internátním provozem | | |
| a se speciálním pedagogickým | | |
| centrem | | |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| zástupce ředitele školy | 3 a více | o 15 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| 3. Základní škola |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| zástupce ředitele školy | 5 až 6 | o 9 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 7 až 14 | o 11 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 15 až 17 | o 15 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 18 až 26 | o 22 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 27 až 35 | o 33 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | v každém dalším| o dalších 11 hodin |
| | rozpětí o počtu| týdně |
| | 9 jednotek | |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| 4. Střední škola a konzervatoř |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| zástupce ředitele školy nebo vedoucí | 4 až 8 | o 7 hodin týdně |
| učitel praktického vyučování | | |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 9 až 14 | o 11 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 15 až 17 | o 16 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 18 až 26 | o 22 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 27 až 35 | o 33 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | v každém dalším| o dalších 11 hodin |
| | rozpětí o počtu| týdně |
| | 9 jednotek | |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| 5. Školní družina |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| zástupce ředitele školy | 2 až 3 | o 3 hodiny týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 4 až 6 | o 5 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 7 až 11 | o 7 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 12 až 14 | o 9 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
| | 15 a více | o 11 hodin týdně |
+----------------------------------------+-----------------+----------------------+
------------------------------------------------------------------