§ 74
1. V ohlášení reklamace musí být minimálně uvedeno:
a) název zboží odpovídající smlouvě,
b) množství, u kterého se ohlašuje reklamace
c) číslo smlouvy,
d) údaje dovolující určit, u jakého zboží se ohlašuje reklamace uvedením:
u hromadného zboží - dopravních údajů a
u jiného zboží - dopravních nebo jiných údajů,
e) podstata reklamace (manko, vada jakosti, nekompletnost atd.),
f) požadavky kupujícího (doplnění nedodaného množství, odstranění vad atd.).
2. Jestliže v ohlášení reklamace chybí kterýkoliv z údajů uvedených v bodech a) až f) odstavce 1 tohoto paragrafu, je prodávající povinen bez prodlení oznámit kupujícímu, o které údaje je nutno doplnit ohlášení reklamace. Jestliže prodávající nesplní tuto povinnost, není později oprávněn odvolávat se na to, že reklamace byla neúplná.
3. Jestliže kupující obdržel oznámení prodávajícího zmíněné v odstavci 2 tohoto paragrafu v okamžiku, kdy lhůta na ohlášení reklamace podle § 72 uplynula nebo uplývá během následujících 7 dnů počítáno ode dne obdržení oznámení prodávajícího, je kupující oprávněn doplnit ohlášení reklamace během 7 dnů počítáno od tohoto dne nehledě na běh lhůty k ohlášení reklamace.
4. V případech uvedených v odstavcích 2 a 3 tohoto paragrafu se počítá lhůta pro projednání reklamace prodávajícím podle § 76 ode dne obdržení dalších údajů doplňujících reklamaci od kupujícího podle odstavce 1 tohoto paragrafu.