Oddíl I
Linky provozované určeným leteckým podnikem Korejské lidově demokratické republiky:
+-----------------+-----------------+-----------------+-----------------+
| počáteční místa | mezilehlá místa | místa určení | místa za |
+-----------------+-----------------+-----------------+-----------------+
| Pchjongjang | kterákoli místa | Praha | kterákoli místa |
+-----------------+-----------------+-----------------+-----------------+
Oddíl II
Linky provozované určeným leteckým podnikem České republiky:
+-----------------+-----------------+-----------------+-----------------+
| počáteční místa | mezilehlá místa | místa určení | místa za |
+-----------------+-----------------+-----------------+-----------------+
| Praha | kterákoli místa | Pchjongjang | kterákoli místa |
+-----------------+-----------------+-----------------+-----------------+
Poznámky:
1. Linky mohou být provozovány v obou směrech.
2. Určený letecký podnik může na kterémkoli nebo všech letech vynechat přistání v kterémkoli z výše uvedených míst za předpokladu, že dohodnuté služby na těchto linkách začínají v místě na území státu smluvní strany, která letecký podnik určila.
3. Mezilehlá místa a místa za budou společně dohodnuta mezi leteckými úřady obou smluvních stran.
4. Při provozování nebo nabízení k prodeji leteckých služeb na stanovených linkách může každý určený letecký podnik jedné smluvní strany vstoupit do ujednání o společném označování linek (code-sharing) a vyblokování prostoru (blocked-space) s:
(a) leteckým podnikem kterékoli smluvní strany;
(b) leteckým podnikem nebo leteckými podniky třetí strany. Pokud by třetí strana neoprávnila nebo nedovolila srovnatelné ujednání mezi leteckými podniky druhé smluvní strany a jinými leteckými podniky na službách do, z a přes třetí zemi, má letecký úřad příslušné smluvní strany právo nepřijmout takové ujednání.
Výše uvedená ustanovení však podléhají podmínce, že všechny letecké podniky takových ujednání:
(a) splňují zásady Dohody o leteckých službách a mají příslušná přepravní práva,
(b) splňují požadavky uplatňované na taková ujednání leteckými úřady obou smluvních stran.Požaduje se, aby letecké podniky užívající společné označení předložily návrh code-sharing a blocked-space ujednání leteckým úřadům obou smluvních stran nejméně čtyřicet pět (45) dnů před navrhovaným datem jejich zavedení. Tato code-sharing a blocked-space ujednání podléhají schválení leteckých úřadů obou smluvních stran.
******************************************************************