4.4 Výbor pro revizi rozpočtu
364
a) Při zahájení každé konference jmenuje plenární zasedání výbor pro revizi rozpočtu za účelem ocenění organizace a prostředků, které byly poskytnuty delegátům, a za účelem prošetřování a schvalování nákladů vzniklých během konference. Vedle členů delegací, kteří se chtějí účastnit, má výbor mít i zástupce Generálního tajemníka, ředitele příslušného úřadu a - v případě, že existuje vláda hostitelské země - i zástupce této vlády.
365
b) Než se rozpočet pro konferenci vyčerpá, předloží výbor pro revizi rozpočtu ve spolupráci se sekretariátem konference plenárnímu zasedání prozatímní prohlášení o výdajích. Plenární zasedání toto prohlášení vezme v úvahu při zvažování, zda provedené práce postoupily natolik, aby to zdůvodnilo prodloužení konference po dnu, kdy bude schválený rozpočet vyčerpán.
366
c) Na konci každé konference výbor pro revizi rozpočtu předloží plenárnímu zasedání zprávu vykazující co nejpřesněji odhadované celkové náklady na konferenci, jakož i odhad nákladů, které mohou vzniknout v souvislosti s rozhodnutími, které tato konference učiní.
367
d) Po projednání a schválení plenárním zasedáním se tato zpráva spolu s připomínkami plenárního zasedání pošle Generálnímu tajemníkovi, který ji předloží nejbližšímu pravidelnému zasedání Rady.