§ 133
(1) Odběratel musí reklamaci odeslat bez zbytečného odkladu po zjištění vad, nejpozději však
a) u zjevných vad do jednoho měsíce od splnění dodávky a jde-li o splnění odevzdáním dopravci, do jednoho měsíce od dopravení výrobku do místa (stanice, přístavu, letiště) určení,
b) u skrytých vad do šesti měsíců od splnění dodávky.
(2) Reklamační lhůta se prodlužuje
a) při přerušení přejímky, aby mohl být přizván dodavatel, o dobu ode dne odeslání výzvy dodavateli do dne, kdy se dodavatel dostaví k přejímce nebo kdy dojde oznámení, že se k přejímce nedostaví, nejvýše však o dobu jednoho měsíce,
b) u skrytých vad výrobků, které odběratel dodává v nezměněném stavu dalšímu odběrateli, do konce doby, po kterou trvá odpovědnost za vadnou dodávku ve prospěch toho, kdo výrobky zpracovává nebo spotřebovává, nejdéle však na dobu jednohoapůl roku od splnění dodávky,
c) v případech, kdy odběratel požaduje opravu, o dobu od obdržení reklamace do odevzdání opraveného výrobku,
d) v případech, kdy dodavatel nezaslal nebo nepředal odběrateli doklady potřebné k provedení správného odběru dodaných výrobků (§ 119), o dobu, po kterou se dodavatel se zasláním nebo předáním potřebných dokladů opozdil.
(3) V prováděcích předpisech mohou být pro reklamaci vad stanoveny jiné lhůty, než je uvedeno v odstavci 1.