CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 67/1929 Sb. Vyhláška ministerstva financí, jíž se stanoví celní pohraniční pásmo. E. Celní okrsek Slovenský.

E. Celní okrsek Slovenský.

67/1929 Sb. Vyhláška ministerstva financí, jíž se stanoví celní pohraniční pásmo.

E. Celní okrsek Slovenský.

Od stanice Surty jde vnitřní celní hranice směrem jihozápadním k bodu 110, od tohoto směrem západním zabírajíc dvorec Csigetye a osadu Ptruksa do pohraničního pásma k bodu 105 ležícímu severozápadně osady Kapoňa na Latorici, od něho mezi osadami Poľany, Véke a Szinyér se strany jedné a osadami Solnička, Bol', Zétény a Rad se strany druhé k potoku Tice a odtud směrem jižním na silnici u dvorce Hrušov; odtud prochází směrem západním mezi osadami Zemplín a Malý Újlak k bodu 281 (Kosszu), od něho jde směrem severním k bodu 127 (Fabián) a mezi osadami Jastrabie a Kašov k bodu 102, ležícímu severovýchodně osady Baranč; od tohoto bodu jde Směrem severozápadním k bodu 156, ležícímu východně osady Úpor, pak týmž směrem přes body 127, 129, 184, 226, 186, 232 a 246 k bodu 730 (N. Varhegy), ležícímu severovýchodně osady Rákoš a dále k silnici vedoucí z osady Nižní Čaj; jde po této silnici až k rozcestí a od něho směrem západním přes body 241, 177,183, 192 a 204 k železniční trati Košice - Haniska; od styčného bodu sleduje železnici směrem jihozápadním až k bodu 219, ležícímu západně osady Sokoľany, od něho jde směrem západním po úpatí vysočiny [body 249 (Szeles), 255 (Örhegy), 318, 494, 575, 589, 630, 831, 891, 650, 523, 627, 398 a 269] k železniční tratí Rožňava - Plešivec; odtud sleduje železniční trať směrem jihozápadním - zahrnujíc osadu Salovec do pohraničního pásma - až za město Plešivec a pak směrem jižním k zastávce (bod 198) u Gemerské Panity, od níž přejde směrem západním k bodu 185 na řece Šajavě, jejíž tok sleduje - zahrnujíc osady Gemer a Rumince, ležící na pravém břehu, do pohraničního pásma - až k osadě Štrkovec (bod 162); odtud jde směrem západním přes body 273 (Lučka) a 263 k bodu 173, ležícímu na silnici severně osady Vieska. nad Blhom, pak směrem jihozápadním přes bod 202, ležící na silniční trati Martinová - Pavlovec, k železniční trati, prochází mezi osadami Feledince a Širkovce a sleduje směrem západním železniční trať až k zastávce u osady Gortva: od této zastávky jde směrem jihojihozápadním k železniční stanici Hajnáčka a sleduje pak železniční trať až ke křižovatce se silnici Fiľakovské Kľačany - Lučenec v bodu 209 (Židó); od této křižovatky jde směrem západním přes body 258 (Szőllő), 276 (Kříšťan) a 258 (Roška) k bodu 388, ležícímu severně osady Ľuboreč, od něho směrem jihozápadním - zabírajíc osady Ľuboreč, Závada a Slovenské Kľačany do pohraničního pásma - k bodu 328 (Havran), ležícímu severovýchodně osady Pôtor a od něho - zahrnujíc osady Pôtor, Žihľava, Malé Straciny, Veľké Straciny a Vieska do pohraničního pásma - k bodu 191, ležícímu západně osady Vieska.

Od tohoto bodu jde směrem jihozápadozápadním k bodu 237 (Makra), ležícímu severně osady Nenince, od něho směrem západním k bodu 214 mezi osadami Dolnie Slažany a Širákov, pak k bodu 404 a k bodu 521 (Na Kamenej), ležícímu severně osady Hrušov; od tohoto bodu jde směrem jihozápadním přes body 490, 478, 322 a 248 k bodu 259 (Vel. Kemence), ležícímu východně obce Slatiny, od něho směrem západním - zahrnujíc osadu Slatinu do pohraničního pásma - přes body 184 a 226 k bodu 203 (Búrtelő), ležícímu severozápadně osady Demandice, pak směrem jihozápadním přes bod 226 na silnici mezi osadami Dolní Feďvernek a Malý Pesek; od styčného bodu jde směrem jihojihozápadním k mostu přes Hron u Želiezovců a sleduje pak tok Hronu na jih až k bodu 110, ležícímu jižně osady Kičind; od tohoto bodu jde směrem západním k bodu 239 (Nagy) a k bodu 213 (Dubník), od tohoto směrem severozápadním přes body 144 a 186 k bodu 141, ležícímu na Párižově kanálu severně osady Köbölkút a od tohoto směrem jihozápadním přes body 214 (Semlyő), 226, 126, 164, 216, 198 a 201 k bodu 113, ležícímu severozápadně osady Marcelová; od tohoto bodu jde směrem severozápadozápadním k mostu přes Nitru a ke Dvorci Hliníky (bod 110), od tohoto směrem západním k bodu 117 u silnice z Gúty do Keszegfalva a nato směrem jihozápadním k bodu 109 na kanálu severně osady Ekel; od tohoto bodu jde směrem západním ke stanici. Boďa - Horní Gellér a - zabírajíc osadu Horní Gellér do pohraničního pásma - k silničnímu můstku, zřízenému jižně osady Veľký Meder; odtud jde směrem severozápadním - zabírajíc osady Ižap a Pataš do pohraničního pásma - ke kanálu patašskému, jejž s počátku sleduje a pak v jeho směru jde až k bodu 115, ležícímu na křižovatce silnic jižně osady Moravské Korčany; odtud jde směrem severozápadním k bodu 123, ležícímu na silnici severně osady Blatná na Ostrove; od tohoto bodu jde směrem severním k bodu 122 na silnici z Veľké Paky do Veľkého Légu a odtud směrem severozápadozápadním k železniční stanici Šamorín - Úzor; od této stanice sleduje železniční trať až k mostu přes Malý Dunaj, zde přechází na tento a sleduje jej až k Dunaji pod zimním přístavem; přejde pak na pravý břeh Dunaje, jejž sleduje až k bodu ležícímu proti vtoku Mlýnického potoka.

Od tohoto bodu přejde směrem severozápadním přes Dunaj na jeho levý břeh, vystoupí pak na planinu (bod 196) a jde přes bod 262 ke stanici Lamač a kapličce u silnice do Záhorské Bystrice; sleduje tuto silnici až k bodu 181, od něho jde směrem severovýchodním přes bod 261 (Holý Vrch) na bod 383 (Sekilé) a od něho směrem severním ke kapličce a mlýnu u silnice z Pajštúnu do Stupavy; odtud jde směrem severozápadním podél jmenované silnice ke Karlovu Dvoru a k bodu 176 na silnici Stupava - Malacky; poté sleduje silnici směrem severním až k mostu přes kanál Malinu, jde pak podél něho směrem západním až k mostu u dvorce Vínohrádok, přejde odtud směrem severním mezi Malackami a Kiripolcem na polní cestu vedoucí z Kiripolce a jde po ní na silnici Malacky - Veľké Leváre; od styčného bodu těchto cest jde směrem severním podél silnice až k mostu přes jižní rameno Rudavky a odtuch směrem severovýchodním k bodům 161 (Mlýn Stará Píla), 173 (Dvorec Nivky) a 168 (Mlýn Šišulákov); od tohoto bodu jde směrem severozápadním k železniční stanici Borský Svätý Jur, sleduje pak hlavní železniční trať k Břeclavi až k mostu pres Moravu a pak řeku Moravu směrem proti proudu až k bodu, v němž se vlévá do ní potok Cunínský.