§ 25
(1) Veškerá práva, která má ukladatel vůči provozovateli ze smlouvy o skladování zboží musí být reklamována ukladatelem písemně do 12 měsíců od vydání zboží; jinak tato práva zanikají.
(2) K reklamaci týkající se náhrady za poškození nebo ztrátu zboží musí být připojen doklad o ceně (faktura) nebo účet za opravu a opis záznamu o zjištění škody, pokud byly tyto doklady vyhotoveny.
(3) Provozovatel je povinen oznámit ukladateli písemně své stanovisko k reklamaci do 3 měsíců od jejího odeslání a vrátit doklady. Zamítne-li provozovatel reklamaci úplně nebo částečně, je povinen ukladateli oznámit důvody.
(4) Lhůta pro uplatňování práv ukladatele vůči provozovateli u hospodářské arbitráže činí 6 měsíců a počíná běžet od prvého dne měsíce, následujícího po odeslání reklamace provozovateli.
(5) Lhůta pro uplatňování práv provozovatele vůči ukladateli činí jeden rok a počíná běžet od data skončení skladovacích úkonů.