§ 11
(1) Veškerá práva, která má objednatel vůči provozovateli ze smlouvy o překladních pracích, musí být reklamována objednatelem i provozovatelem písemně do 12 měsíců od skončení překladních prací; jinak tato práva zanikají.
(2) K reklamaci týkající se náhrady za poškození nebo ztrátu zboží musí být připojen doklad o ceně (faktura) nebo účet za opravu a opis záznamů o zjištění škody, pokud byly vyhotoveny.
(3) Provozovatel je povinen oznámit objednateli písemně své stanovisko k reklamaci do 3 měsíců od odeslání reklamace a vrátit doklady. Zamítne-li provozovatel reklamaci úplně nebo částečně, je povinen uvést důvody.
(4) Lhůta pro uplatnění práv objednatele vůči provozovateli u hospodářské arbitráže činí 6 měsíců a počíná běžet od prvého dne měsíce, následujícího po odeslání reklamace provozovateli.
(5) Lhůta pro uplatnění práv provozovatele vůči objednateli činí jeden rok a počíná běžet od data skončení překladních úkonů.