CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 62/2005 Sb.m.s. Sdělení o Dohodě o letecké dopravě mezi vládou ČR a vládou Státu Kuvajt Článek 13a - Ujednání o marketingové spolupráci

Článek 13a - Ujednání o marketingové spolupráci

62/2005 Sb.m.s. Sdělení o Dohodě o letecké dopravě mezi vládou ČR a vládou Státu Kuvajt

Článek 13a

Ujednání o marketingové spolupráci

(1) Při provozování nebo nabízení k prodeji dohodnutých služeb na stanovených linkách může každý určený letecký podnik jedné smluvní strany uzavřít ujednání o marketingové spolupráci jako je společné označování linek (code-sharing) s:

- leteckým podnikem nebo leteckými podniky kterékoli smluvní strany nebo

- leteckým podnikem nebo leteckými podniky třetí země

za předpokladu, že všechny letecké podniky v takovýchto ujednáních:

- mají náležité oprávnění operovat na příslušných linkách nebo částech linek,

- splňují požadavky běžně uplatňované na taková ujednání a

- seznámí při jakémkoli prodeji letenek kupujícího v okamžiku prodeje s tím, který letecký podnik bude skutečně provozovat každý úsek služby a se kterým leteckým podnikem nebo leteckými podniky kupující vstupuje do smluvního vztahu.

(2) Všechna ujednání o marketingové spolupráci mají náležitá oprávnění a splňují požadavky běžně uplatňované na taková ujednání. Tato ujednání se předkládají ke schválení leteckým úřadům obou smluvních stran nejméně šedesát (60) dní před navrhovaným datem jejich zavedení.