Článek 13a
Ujednání o marketingové spolupráci
(1) Při provozování nebo nabízení k prodeji dohodnutých služeb na stanovených linkách může každý určený letecký podnik jedné smluvní strany uzavřít ujednání o marketingové spolupráci jako je společné označování linek (code-sharing) s:
- leteckým podnikem nebo leteckými podniky kterékoli smluvní strany nebo
- leteckým podnikem nebo leteckými podniky třetí země
za předpokladu, že všechny letecké podniky v takovýchto ujednáních:
- mají náležité oprávnění operovat na příslušných linkách nebo částech linek,
- splňují požadavky běžně uplatňované na taková ujednání a
- seznámí při jakémkoli prodeji letenek kupujícího v okamžiku prodeje s tím, který letecký podnik bude skutečně provozovat každý úsek služby a se kterým leteckým podnikem nebo leteckými podniky kupující vstupuje do smluvního vztahu.
(2) Všechna ujednání o marketingové spolupráci mají náležitá oprávnění a splňují požadavky běžně uplatňované na taková ujednání. Tato ujednání se předkládají ke schválení leteckým úřadům obou smluvních stran nejméně šedesát (60) dní před navrhovaným datem jejich zavedení.