3. Chladicí a mrazicí dopravní nebo přepravní prostředek
Izotermický dopravní nebo přepravní prostředek se strojním chladicím zařízením vlastním nebo společným pro několik přepravních prostředků (mechanické kompresorové soustrojí, "absorpční" zařízení atd.), snížit vnitřní teplotu prázdné skříně a trvale ji pak které umožňuje při průměrné vnější teplotě + 30 °C udržet takto:
Pro třídy A, B a C na libovolně zvolené, prakticky stálé úrovni teploty
t v mezích stanovených pro tři třídy:
i
Třída A - Dopravní nebo přepravní prostředek se strojním chladicím
zařízením umožňujícím volit t v mezích + 12 °C až 0 °C včetně;
i
Třída B - Dopravní nebo přepravní prostředek se strojním chladicím
zařízením umožňujícím volit t v mezích + 12 °C až - 10 °C včetně;
i
Třída C - Dopravní nebo přepravní prostředek se strojním chladicím
zařízením umožňujícím volit t v mezích + 12 °C až - 20 °C včetně.
i
Pro třídy D, E, a F na určité, prakticky stálé úrovni teploty t do mezních
i
velikostí stanovených pro tři třídy:
Třída D - Dopravní nebo přepravní prostředek se strojním chladícím
zařízením umožňujícím, aby teplota t byla 0 °C nebo nižší;
i
Třída E - Dopravní nebo přepravní prostředek se strojním chladícím
zařízením umožňujícím, aby teplota t byla - 10 °C nebo nižší;
i
Třída F - Dopravní nebo přepravní prostředek se strojním chladícím
zařízením umožňujícím, aby teplota t byla - 20 °C nebo nižší.
i
Součinitel "k" dopravních nebo přepravních prostředků tříd B, C, E a F musí být v každém případě roven nebo nižší než 0,4 W/m2 . K.