CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 59/2012 Sb. Vyhláška o regulačním výkaznictví 5.2.4. Zákaznické služby

5.2.4. Zákaznické služby

59/2012 Sb. Vyhláška o regulačním výkaznictví

5.2.4. Zákaznické služby

Obsluha účastníků trhu - ř. 10

Proces "Obsluha účastníků trhu" zahrnuje náklady spojené s následujícími činnostmi:

- marketing a reklama;

- tvorba cen a produktů;

- management smluv;

- datová komunikace s operátorem trhu související se změnou dodavatele;

- nákup elektřiny na ztráty;

- výkup OZE a KVET;

- připojování/odpojování zákazníků;

- komunikace s účastníky trhu;

- poskytování/sběr informací;

- připojování malých zdrojů elektřiny;

- uzavírání smluv na zvláštní (nadstandardní) služby distributora;

- poskytování informací zákazníkům;

- vyřízení požadavku na poskytnutí dokumentace, management změny dodavatele elektřiny;

- převzetí, administrace, příp. vyřízení požadavků týkajících se použití a provozu distribuční soustavy nebo měření (přístup k distribuční soustavě, přeložky zařízení);

- oznamování plánovaných vypínání;

- obsluha poruchových hlášení;

- převzetí samoodečtu;

- management reklamací a stížností.

Fakturace (energetická) - ř. 11

Proces "Fakturace (energetická)" zahrnuje náklady spojené s následujícími činnostmi:

- výpočet, tisk, kontrola, odeslání a zaúčtování faktur za distribuci a související služby;

- agregovaná fakturace (včetně agregovaného zálohování);

- vystavení záloh (při sjednání smlouvy, ruční vystavení);

- řešení dotazů a požadavků k fakturám.

Řízení pohledávek - ř. 12

Proces "Řízení pohledávek" zahrnuje náklady spojené s následujícími činnostmi:

- saldokontní operace (stav účtu, odpis, přeúčtování, převod položek, smluvní pokuty z prodlení, manuální práce s doklady, inventarizace zůstatku na SÚ, výkazy pohledávek, sestava rozhodování);

- platby (příjem plateb, dávky plateb, platební program, párování plateb, objasnění);

- účetnictví a DPH (předání do hlavní knihy, opravné položky, záznamní povinnost, nedoručené dobropisy);

- vymáhání pohledávek;

- řešení dotazů k pohledávkám;

- vystavení pracovních příkazů na přerušení dodávky a opětovné připojení.