5.2.4. Prodej a zákaznické služby
Obsluha účastníků trhu - ř. 10
Proces "Obsluha účastníků trhu" zahrnuje náklady spojené s následujícími činnostmi:
- zákaznické kanceláře a call centra;
- reklamace;
- marketing a reklama;
- změna dodavatele MO, DOM;
- smlouvy o připojení MO, DOM vč. přepisu zákazníků na odběrném místě;
- poradenské služby pro zákazníky;
- řízení procesů prodeje (obchodníci, přímí zákazníci, operátor trhu);
- smlouvy o připojení VO, SO vč. přepisu zákazníků na odběrném místě;
- uzavírání obchodních vztahů (distribuční smlouvy, změna dodavatele: obchodníci, přímí zákazníci);
- controlling prodeje kapacity, strategie, vývoj produktů, implementace (IT systémy, ISU, Webportál).
Fakturace - ř. 11
Proces "Fakturace" zahrnuje náklady spojené s následujícími činnostmi:
- fakturace MO, DOM;
- fakturace VO, SO.
Řízení pohledávek - ř. 12
Proces "Řízení pohledávek" zahrnuje náklady spojené s vymáháním pohledávek.