CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 58/2022 Sb. Vyhláška o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu § 4 - Postup přenesení telefonního čísla

§ 4 - Postup přenesení telefonního čísla

58/2022 Sb. Vyhláška o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu

§ 4

Postup přenesení telefonního čísla

(1) Lhůta pro realizaci všech úkonů nezbytných pro přenesení telefonního čísla přejímajícím a opouštěným poskytovatelem služby činí 2 pracovní dny a začíná běžet ode dne obdržení objednávky přenesení opouštěným poskytovatelem služby od přejímajícího poskytovatele služby. K aktivaci telefonního čísla u přejímajícího poskytovatele služby dojde v den zániku závazku ze smlouvy podle § 63b odst. 10 zákona o elektronických komunikacích.

(2) Pokud závazek ze smlouvy o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle zanikne dříve než počátkem prvního pracovního dne následujícího po uplynutí lhůty podle odstavce 1, není účastníkovi na tomto telefonním čísle zaručena přímá návaznost poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací.

(3) Podnikatel spolupracující na realizaci přenesení telefonního čísla odmítne žádost o zajištění přenesení telefonního čísla nebo objednávku přenesení v případě, že

a) telefonní číslo je již obsaženo v jiné objednávce přenesení,

b) existují technické překážky bránící přenesení telefonního čísla nebo

c) na telefonní číslo se nevztahuje povinnost přenositelnosti podle zákona o elektronických komunikacích 2).

(4) Přejímající operátor nebo opouštěný operátor předají informaci o datu přenesení telefonního čísla do referenční databáze přenesených čísel bez zbytečného odkladu, nejpozději do konce lhůty podle odstavce 1. Od předání této informace do referenční databáze přenesených čísel již přejímající ani opouštěný poskytovatel služby nesmí zastavit proces přenesení telefonního čísla.

(5) Přerušení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací v den aktivace telefonního čísla u přejímajícího poskytovatele služby nesmí být delší než 6 hodin.

------------------------------------------------------------------

2) § 29 odst. 1 a § 34 odst. 2 zákona o elektronických komunikacích.