Census maloobchodní sítě
ZNAČKA STATISTICKÉHO FORMULÁŘE:
MS 2005
1. Účel statistického zjišťování a jeho obsah
Účel statistického zjišťování:
Získání základních informací o maloobchodních prodejnách s podrobným sortimentním a regionálním tříděním, zmapování informací o obchodní obslužnosti a k vyhodnocení změn, ke kterým došlo od posledního censu v roce 1999. Získané údaje budou sloužit pro informování veřejnosti, pro státní a mezinárodní organizace [nařízení Rady (ES, Euratom) č. 58/97 ze dne 20. prosince 1996 o strukturální statistice podnikání].
Charakteristika zjišťovaných ukazatelů:
Základní identifikační údaje o provozovateli prodejny a prodejně (název, sídlo, kontaktní údaje), prodávaném sortimentu, prodejní ploše, typu prodeje, charakteru umístění prodejny, informace o existenci parkoviště pro zákazníky, počtu pokladen a o roce výstavby objektu, ve kterém se prodejna nachází.
2. Okruh zpravodajských jednotek, které mají zpravodajskou povinnost
Specializované a nespecializované maloobchodní prodejny a další typy prodejen (např. tržiště) zabývající se převážně maloobchodním prodejem zboží.
3. Způsob statistického zjišťování
Forma statistického zjišťování: dotazník
Použitá metoda: vyčerpávající zjišťování
4. Periodicita a lhůty k poskytnutí individuálních údajů
Periodicita statistického zjišťování: jednorázové zjišťování
Lhůta k doručení údajů zpravodajskou jednotkou:
po obdržení dotazníku
5. Orgán provádějící statistické zjišťování
Český statistický úřad
121. NÁZEV STATISTICKÉHO ZJIŠŤOVÁNÍ: