Článek 15
Reklama na zvláštní výrobky
1. Reklamy na tabákové výrobky jsou nepřípustné.
2. Reklamy na alkoholické nápoje všech druhů musí vyhovovat těmto pravidlům:
a) nesmějí být zaměřeny převážně na nezletilé osoby, přičemž osoby spojované v reklamách s požíváním alkoholických nápojů by neměly vypadat jako nezletilé,
b) nesmějí spojovat požívání alkoholu s tělesnými výkony nebo řízením dopravního prostředku,
c) nesmějí tvrdit, že alkohol má léčebné účinky, stimuluje, uklidňuje nebo pomáhá v řešení osobních problémů,
d) nesmějí nabádat k nestřídmému požívání alkoholu a stavět abstinenci a střídmost do záporného světla,
e) nesmějí nepatřičně zdůrazňovat obsah alkoholu v nápojích.
3. Reklamy na léky a léčebné procedury, pokud jsou ve vysílající straně dostupné pouze na lékařský předpis, jsou nepřípustné.
4. Reklamy na všechny ostatní léky a léčebné procedury musí být jasně rozlišitelné jako takové, musí být poctivé, pravdivé a ověřené a musí být v souladu s požadavky ochrany jednotlivce před újmou na zdraví.