§ 18
Standard dodržení termínu schůzky se zákazníkem
(1) Standardem dodržení termínu schůzky se zákazníkem, vyžádané provozovatelem distribuční soustavy, je dodržení termínu schůzky se zákazníkem dohodnutého v pracovních dnech od 8 do 17 hodin s čekací lhůtou zákazníka nejvýše 1 hodinu, pokud se zákazník s provozovatelem distribuční soustavy nedohodnou jinak.
(2) Za nedodržení standardu dodržení termínu schůzky se zákazníkem se nepovažuje, pokud provozovatel distribuční soustavy oznámí zákazníkovi nejméně 1 kalendářní den před dohodnutým termínem schůzky její odložení a odložení náležitě zdůvodní.
(3) Za nedodržení standardu dodržení termínu schůzky s konečným zákazníkem poskytuje provozovatel distribuční soustavy náhradu ve výši 2 400 Kč za každý jednotlivý případ nedodržení standardu.