CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 540/2005 Sb. Vyhláška o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice § 18 - Standard dodržení termínu schůzky se zákazníkem

§ 18 - Standard dodržení termínu schůzky se zákazníkem

540/2005 Sb. Vyhláška o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice

§ 18

Standard dodržení termínu schůzky se zákazníkem

(1) Standardem dodržení termínu schůzky se zákazníkem, vyžádané provozovatelem distribuční soustavy, je dodržení termínu schůzky se zákazníkem dohodnutého v pracovních dnech od 8 do 17 hodin s čekací lhůtou zákazníka nejvýše 1 hodinu, pokud se zákazník s provozovatelem distribuční soustavy nedohodnou jinak.

(2) Za nedodržení standardu dodržení termínu schůzky se zákazníkem se nepovažuje, pokud provozovatel distribuční soustavy oznámí zákazníkovi nejméně 1 kalendářní den před dohodnutým termínem schůzky její odložení a odložení náležitě zdůvodní.

(3) Za nedodržení standardu dodržení termínu schůzky s konečným zákazníkem poskytuje provozovatel distribuční soustavy náhradu ve výši 2 400 Kč za každý jednotlivý případ nedodržení standardu.