7. Stížnosti na poskytování sociální služby
+--------------------------------------------------------------------------------------------+
| Kritérium |
+--------------------------------------------------------------------------------------------+
| a) Poskytovatel informuje srozumitelnou formou osoby o možnosti podat stížnost, jakou |
| formou stížnost podat, na koho je možno se obracet, kdo bude stížnost vyřizovat a jakým |
| způsobem a o možnosti zmocnit k podání stížnosti jinou osobu; s těmito postupy jsou |
| rovněž prokazatelně seznámeni zaměstnanci poskytovatele; |
+--------------------------------------------------------------------------------------------+
| b) Poskytovatel informuje osoby o možnosti a podmínkách prověření vyřízení stížnosti |
| ministerstvem, a to v případě nesouhlasu osoby s vyřízením stížnosti nebo v případě, |
| kdy stížnost nebyla vyřízena ve stanovené lhůtě; |
+--------------------------------------------------------------------------------------------+
| c) Poskytovatel informuje osoby o dalších možnostech podat stížnost na jeho zřizovatele, |
| popřípadě zakladatele nebo na instituci sledující dodržování lidských práv a základních |
| svobod osob, a to včetně jejich označení. |
+--------------------------------------------------------------------------------------------+