5. Individuální plánování průběhu sociální služby
+-------------------------------------------------------------------------------+
| Kritérium |
+-------------------------------------------------------------------------------+
| a) Poskytovatel má písemně zpracována vnitřní pravidla podle druhu a |
| poslání sociální služby, kterými se řídí plánování a způsob |
| přehodnocování procesu poskytování služby; podle těchto pravidel |
| poskytovatel postupuje; |
+-------------------------------------------------------------------------------+
| b) Poskytovatel plánuje společně s osobou průběh poskytování |
| sociální služby s ohledem na osobní cíle a možnosti osoby; |
+-------------------------------------------------------------------------------+
| c) Poskytovatel společně s osobou průběžně hodnotí, zda jsou |
| naplňovány její osobní cíle; |
+-------------------------------------------------------------------------------+
| d) Poskytovatel má pro postup podle písmene b) a c) pro každou |
| osobu určeného zaměstnance; |
+-------------------------------------------------------------------------------+
| e) Poskytovatel vytváří a uplatňuje systém získávání a předávání |
| potřebných informací mezi zaměstnanci o průběhu poskytování sociální |
| služby jednotlivým osobám. |
+-------------------------------------------------------------------------------+
Plnění kritérií uvedených v písmenech d) a e) se nehodnotí u poskytovatele, který je fyzickou osobou a nemá zaměstnance