Článek VII
Smluvní strany nesou náklady spojené s činností CDO rovným dílem.
Celkovou částku příspěvků Smluvních stran, zúčastněných v paralelním provozu propojených energetických systémů, určuje Rada CDO při schvalování rozpočtu CDO na každý kalendářní rok, vycházejíc z těchto základních druhů nákladů:
a) administrativně správní náklady počítaje v to udržování personálu Ředitelství CDO, náklady na služby CDO, zasedání Rady CDO, jakož na konference a jednání, prováděná v rámci CDO;
b) amortizace objektů a technického zařízení poskytnutého CDO Československou socialistickou republikou a náklady na běžnou údržbu těchto zařízení.
Placení členských příspěvků Smluvními stranami se provádí podle účtů otevřených v souladu s platebními dohodami mezi Smluvními stranami, platnými v den platby.
Plnění rozpočtu zajišťuje ředitel CDO, který předkládá Radě CDO zprávu o plnění rozpočtu za každý kalendářní rok.
K prověření finanční činnosti CDO zřídí Rada revizní komisi.
Složení a pracovní řád této komise se určují Statutem CDO.