Příloha č. 11
Technické podmínky požárního přívěsu
1. Provedení požárního přívěsu přiměřeně odpovídá technickým podmínkám uvedeným v bodech 8, 9, 53, 63, 65, 66, 68, 79, 81, 86, 87, 89, 90, 94, 95 a 96 přílohy č. 1.
2. Jednonápravový požární přívěs je vybaven zařízením ke stabilizaci při jeho odpojení od tažného automobilu.
3. Pokud karosérie požárního přívěsu zakrývá zvláštní výstražné zařízení tažného vozidla, je světelná část zvláštního výstražného zařízení modré barvy umístěna na zádi karosérie požárního přívěsu.
4. Kontrolní přístroje, ovládací prvky a signalizační zařízení jednotlivých částí účelové nástavby, které jsou součástí požárního přívěsu, jsou seskupeny do obslužných míst. Ovládány jsou hlavním spínačem. Jejich osvětlení je provedeno tak, aby byly za všech podmínek viditelné ze vzdálenosti 1 m.
5. Uzávěr úložného prostoru je konstruován tak, aby po otevření zůstal v této poloze; uzávěr otevírající se nahoru je v otevřené poloze zajištěn proti samovolnému zavření.
6. Hodnota napětí elektrického rozvodu požárního přívěsu je vyznačena v místě uložení propojovacích prvků.
7. Akumulátorová baterie nebo jiný obnovitelný zdroj, je-li součástí požárního přívěsu, je uzpůsoben k průběžnému dobíjení akumulátorové baterie, nebo obnovování zdroje. Pro tyto účely je součástí požárního přívěsu dobře přístupný, rychle a snadno ovladatelný prvek umístěný v prostoru u přípojné oje.
8. Motor spolu s hnacím ústrojím, který slouží jako zdroj pohonu zařízení na požárním přívěsu, je konstruován tak, aby za stálých provozních podmínek vykazoval stálé provozní parametry po dobu nejméně 4 hodin.
9. Požární přívěs o hmotnosti převyšující 3500 kg určený do soupravy s požárním automobilem vybaveným brzdovou soustavou se zařízením ABS je vybaven zařízením ABS 24.