CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 480/1990 Sb. Vyhláška Federálního ministerstva práce a sociálních věcí, kterou se mění vyhláška č. 57/1979 Sb., o náhradách za používání silničních motorových vozidel při pracovních cestách, ve znění vyhlášek č. 2/1984 Sb., č. 251/1990 Sb., č. 338/1990 Sb Příloha č. 1 k vyhlášce č. 480/1990 Sb. - Sazby náhrad za používání vlastního vozidla

Příloha č. 1 k vyhlášce č. 480/1990 Sb. - Sazby náhrad za používání vlastního vozidla

480/1990 Sb. Vyhláška Federálního ministerstva práce a sociálních věcí, kterou se mění vyhláška č. 57/1979 Sb., o náhradách za používání silničních motorových vozidel při pracovních cestách, ve znění vyhlášek č. 2/1984 Sb., č. 251/1990 Sb., č. 338/1990 Sb

Příloha č. 1 k vyhlášce č. 480/1990 Sb.

Sazby náhrad za používání vlastního vozidla

+--------------------------------------------------------------------------------------+

| A Při pohonu vozidla na automobilový benzín |

+--------------------------+---------------------------------------+-------------------+

| Druh vozidla | Zdvihový objem motoru v cm3 | Sazby náhrad za |

| +-------------------+-------------------+ 1 km jízdy v Kčs |

| | přes | do | |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 1 | 2 | 3 |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| | | 150 | 0,71 |

| moped, motocykl, skútr +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 150 | 250 | 0,85 |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 250 | | 0,97 |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| motorová tříkolka, | | | |

| motocykl (skútr) | | | 1,20 |

| s postranním vozíkem | | | |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| | | 900 | 1,78 |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| osobní (dodávkový) | 900 | 1 200 | 2,20 |

| automobil +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 1 200 | 1 500 | 2,62 |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 1 500 | 2 000 | 2,84 |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 2 000 | | 3,39 |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| | Celková hmotnost | |

| | vozidla v tunách | |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | přes | do | |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| nákladní automobil, | | 4,5 | 4,41 |

| autobus +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 4,5 | 6,0 | 5,31 |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| B Při pohonu vozidla na motorovou naftu |

+--------------------------+---------------------------------------+-------------------+

| | Zdvihový objem | Sazby náhrad za |

| Druh vozidla | motoru v cm3 | 1 km jízdy v Kčs |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | přes | do | |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 1 | 2 | 3 |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| | 1 200 | 1 500 | 1,79 |

| osobní (dodávkový) +-------------------+-------------------+-------------------+

| automobil | 1 500 | 2 000 | 2,03 |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 2 000 | | 2,35 |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| | Celková hmotnost | |

| | vozidla v tunách | |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | přes | do | |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

| | | 4,5 | 3,22 |

| nákladní automobil, +-------------------+-------------------+-------------------+

| autobus | 4,5 | 6,0 | 3,75 |

| +-------------------+-------------------+-------------------+

| | 6,0 | | 5,32 |

+--------------------------+-------------------+-------------------+-------------------+

------------------------------------------------------------------