§ 3
Minimální rozsah a způsob osvětové činnosti výrobce a její zaměření na konkrétní cílové skupiny konečných uživatelů
(1) Výrobce vybraných plastových výrobků uvedených v části C přílohy k zákonu nebo lovných zařízení obsahujících plast je povinen využívat při provádění osvětové činnosti každoročně alespoň 2 z těchto informačních prostředků nebo způsobů:
a) rozhlasové nebo televizní vysílání,
b) elektronickou komunikaci, například komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, internetové prezentace nebo bannery,
c) osobní sdělení, zejména formou školních vzdělávacích akcí, výstav nebo veletrhů, nebo
d) periodický tisk.
(2) Osvětová činnost musí být realizována se zřetelem na populaci ve věku 6 až 15 let; to neplatí pro osvětovou činnost týkající se
a) tabákových výrobků s filtry a filtrů uváděných na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky,
b) hygienických vložek, tamponů a aplikátorů tamponů.
(3) Při provádění osvětové činnosti musí být uváděn název výrobce nebo provozovatele kolektivního systému, který ji organizuje a zajišťuje její financování, nebo značka nebo název informační kampaně.