§ 6
Společná ustanovení
(1) Do výše nákladů se zahrnují pouze ty náklady, které byly zachyceny v účetnictví subjektem, jemuž náleží jejich úhrada.
(2) Sazby na úhradu nákladů uvedené v příloze k této vyhlášce ve sloupci "Standardizované žádosti" se použijí pouze v případě, že oprávněný subjekt podá žádost v elektronické podobě ve formátu umožňujícím její automatizované zpracování a subjekt, kterému náleží úhrada nákladů, pořídí příslušné zařízení umožňující automatizované zpracování žádostí o poskytnutí provozních a lokalizačních údajů nebo informací z databáze účastníků hlasové komunikační služby od oprávněného subjektu. V opačném případě se využijí sazby na úhradu nákladů uvedené ve sloupci "Ostatní žádosti".
(3) Součástí vyúčtování nákladů jsou tyto doklady:
a) výpočet výše celkových nákladů v souladu s touto vyhláškou,
b) kopie daňového dokladu k pořízení dlouhodobého majetku, včetně jeho příloh, s vyznačením položek a jim odpovídající pořizovací ceny zařízení, jejichž účetní odpisy se zahrnují do úhrady nákladů, a s výpočtem účetních odpisů v návaznosti na pořizovací cenu a odpisový plán,
c) kopie daňového dokladu k pronájmu dlouhodobého majetku, včetně jeho příloh, s vyznačením položek a jim odpovídající ceny pronájmu zařízení,
d) kopie daňového dokladu ke službě zabezpečení povinností uvedených v § 1 až 3,
e) kopie dokladů o nákladech na zabezpečení dlouhodobého majetku podle písmene b) prováděné vlastními pracovníky, jako jsou výkazy práce s počtem odpracovaných hodin a hodinové sazby.
(4) Subjekt, kterému náleží úhrada nákladů, zašle doklady k vyúčtování nákladů kontaktním pracovištím oprávněných subjektů s prvním vyúčtováním nákladů a v případě, že dojde ke změně údajů, zašle doklad o této změně spolu s nejbližším příštím vyúčtováním nákladů.
(5) V odůvodněném případě může subjekt, kterému náleží úhrada nákladů, zaslat se souhlasem oprávněného subjektu doklady k vyúčtování nákladů, případně doklad o změně údajů jiným způsobem, než je uvedeno v odstavci 3.