Příloha I
Dohodnuté služby a určené tratě
1. Každá strana udělí leteckým dopravcům druhé strany práva poskytovat služby letecké dopravy na níže určených tratích:
a) v případě leteckých dopravců Evropské unie: jakékoliv místo v Evropské unii - mezilehlá místa na územích partnerských zemí evropské politiky sousedství (1), zemích ECAA (2) či zemích uvedených v příloze IV - jakékoliv místo v Moldavské republice - místa za;
b) v případě leteckých dopravců Moldavské republiky: jakékoliv místo v Moldavské republice - mezilehlá místa na územích partnerských zemí evropské politiky sousedství, zemích ECAA či zemích uvedených v příloze IV -jakékoliv místo v Evropské unii.
2. Služby provozované podle odstavce 1 této přílohy začínají nebo končí na území Moldavské republiky v případě leteckých dopravců Moldavské republiky a na území Evropské unie v případě leteckých dopravců Evropské unie.
3. Letečtí dopravci obou stran mohou u jakéhokoli letu nebo u všech letů podle vlastního uvážení:
a) provozovat lety v jednom směru nebo obou směrech;
b) kombinovat různá čísla letů v rámci provozování jednoho letadla;
c) poskytovat služby do mezilehlých míst a míst za, jak je uvedeno v odstavci 1 této přílohy, i do míst na územích stran, a to v jakékoli kombinaci a pořadí;
d) vynechat přistání v jakémkoli místě nebo místech;
e) přenést dopravu z jakéhokoli svého letadla na jakékoli jiné své letadlo v jakémkoli místě;
f) provádět mezipřistání v jakýchkoli místech na území jedné ze stran i mimo ně;
g) vykonávat tranzitní dopravu přes území druhé strany a
h) kombinovat přepravu ve stejném letadle bez ohledu na to, kde tato přeprava začíná.
4. Každá strana umožní každému leteckému dopravci určit frekvenci a kapacitu mezinárodní letecké dopravy, kterou nabízí, na základě tržních obchodních úvah. V souladu s tímto právem neomezí žádná strana jednostranně objem dopravy, frekvenci či pravidelnost služeb ani typ či typy letadla provozované leteckými dopravci druhé strany s výjimkou celních, technických, provozních a ekologických důvodů, důvodu ochrany zdraví nebo důvodu uplatnění článku 8 (Konkurenční prostředí) této dohody.
5. Letečtí dopravci každé strany mohou provozovat služby, a to i v rámci ujednání o společném označování linek, do jakéhokoliv místa nacházejícího se ve třetí zemi, která není zahrnuta do určených tratí, za předpokladu, že nevykonávají práva páté svobody.
6. Tato příloha podléhá přechodným opatřením obsaženým v bodu 2 přílohy II této dohody a rozšíření práv, které je v uvedeném bodě stanoveno.
------------------------------------------------------------------
(1) "Partnerskými zeměmi evropské politiky sousedství" se zde rozumějí Alžírsko, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Egypt, Gruzie, Izrael, Jordánsko, Libanon, Libye, Maroko, okupované palestinské území, Sýrie, Tunisko a Ukrajina, tj. v daném případě nezahrnují Moldavskou republiku.
(2) "Zeměmi ECAA" se rozumějí země, jež jsou stranami vícestranné dohody o vytvoření společného evropského leteckého prostoru a jimiž ke dni podpisu dohody byly: členské státy Evropské unie, Albánská republika, Bosna a Hercegovina, Chorvatská republika, bývalá Jugoslávská republika Makedonie, Islandská republika, Republika Černá Hora, Norské království, Republika Srbsko a Kosovo podle rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 1244.
------------------------------------------------------------------