§ 61
(1) Bezpečnostní dotazník organizace obsahuje
a) identifikační údaje organizace uvedené v Obchodním rejstříku, včetně změn za posledních pět let,
b) přehled peněžních ústavů, u kterých organizace založila účet v posledních třech letech, a čísla těchto účtů,
c) přehled vlastních i pronajatých budov a pozemků organizace v České republice i zahraničí,
d) přehled zahraničních společníků organizace v posledních pěti letech,
e) údaje o čistém obchodním jmění organizace,
f) přehled ročních účetních uzávěrek za posledních pět let,
g) údaje o výši hospodářského výsledku před zdaněním nebo ztrátě v posledních třech letech,
h) přehled poskytnutých i splacených půjček a úvěrů v posledních pěti letech,
i) přehled zastavení movitého i nemovitého majetku,
j) údaje o podání návrhu na konkurs nebo vyrovnání a rozhodnutí o konkursu nebo vyrovnání nebo údaje o vstupu do likvidace,
k) písemné zprávy auditora o ověření účetní závěrky za poslední tři roky, pokud byly zpracovány,
l) přehled veřejných zakázek, obchodních smluv, jejichž předmět plnění obsahuje utajované skutečnosti u obchodních smluv, které svým finančním objemem přesahují jedno procento obratu organizace, za poslední tři roky,
m) název a sídlo daňového poradce,
n) přehled uskutečněných obchodů nad 500 000 Kč se zahraničními partnery v posledních třech letech,
o) seznam zaměstnanců, kteří nejsou státními občany České republiky,
p) seznam vedoucích pracovníků, se kterými byl v posledních třech letech rozvázán pracovní poměr.
(2) Organizace je povinna hlásit Úřadu vždy k 1. dubnu a 1. říjnu kalendářního roku všechny změny údajů v bezpečnostním dotazníku organizace. Tato povinnost trvá po dobu platnosti potvrzení.