§ 6
Postup ministerstva, krajských úřadů a obecních úřadů při úschově a archivaci hlasovacích lístků a ostatní volební dokumentace
(1) Obecní úřad před konáním voleb do Evropského parlamentu zabezpečí po obdržení hlasovacích lístků, obálek a tiskopisů jejich ochranu tak, aby bylo zabráněno jejich zneužití.
(2) Obecní úřad převezme veškerou volební dokumentaci s výjimkou jednoho vyhotovení zápisu o průběhu a výsledku hlasování ve volebním okrsku od okrskových volebních komisí. Obecní úřad ponechá pro archivaci 3 sady nepoužitých hlasovacích lístků. Úřední obálky, použité hlasovací lístky, pomocné hlasovací lístky pro sčítání přednostních hlasů a použité pomocné sčítací archy obecní úřad protokolárně zničí
a) po uplynutí 30 dnů ode dne marného uplynutí lhůty pro podání návrhu na neplatnost volby kandidáta (dále jen "návrh na neplatnost"),
b) po uplynutí 30 dnů ode dne marného uplynutí lhůty pro podání ústavní stížnosti proti rozhodnutí soudu o návrhu na neplatnost, nebo
c) po uplynutí 30 dnů ode dne, kdy Ústavní soud nevyhověl poslední podané ústavní stížnosti proti rozhodnutí soudu o návrhu na neplatnost.
(3) Dokumentace o finančních nákladech na volby do Evropského parlamentu se uloží odděleně od ostatní dokumentace.
(4) Pro volební dokumentaci týkající se konání voleb do Evropského parlamentu se stanoví tyto skartační znaky a lhůty:
a) skartační znak A pro kandidátní listiny, prohlášení kandidátů včetně podkladů ke kandidátní listině, dokumentaci o vzdání se kandidatury nebo jejím odvolání, informaci od jiného členského státu o tom, že kandidát byl či nebyl zbaven práva být volen, rozhodnutí ministerstva o registraci nebo o odmítnutí kandidátní listiny, rozhodnutí soudu ve věci registrace kandidátní listiny, hlasovací lístky, zápisy o výsledku hlasování, skartační doba se stanoví na dobu 10 let,
b) skartační znak V pro ostatní volební dokumentaci, skartační doba se stanoví na dobu 5 let.