CODEXIS® Přihlaste se ke svému účtu
CODEXIS® ... 399/1991 Sb. Vyhláška o speciálních školách a speciálních mateřských školách § 12 - Pravidla hodnocení a klasifikace žáků zvláštních škol

§ 12 - Pravidla hodnocení a klasifikace žáků zvláštních škol

399/1991 Sb. Vyhláška o speciálních školách a speciálních mateřských školách

§ 12

Pravidla hodnocení a klasifikace žáků zvláštních škol

(1) Prospěch žáka v jednotlivých předmětech se klasifikuje těmito stupni

1 - výborný,

2 - chvalitebný,

3 - dobrý,

4 - dostatečný,

5 - nedostatečný.

(2) Chování žáka se klasifikuje těmito stupni

1 - velmi dobré,

2 - uspokojivé,

3 - neuspokojivé.

(3) Celkový prospěch žáka na konci prvního a druhého pololetí se hodnotí

a) v prvním až čtvrtém ročníku těmito stupni

prospěl,

neprospěl,

b) v pátém až devátém ročníku těmito stupni

prospěl s pochvalou,

prospěl,

neprospěl.

(4) Celkový prospěch vyjadřuje výsledky klasifikace povinných předmětů a chování. Žák zvláštní školy prospěl s pochvalou, je-li hodnocen nejvýše z jednoho povinného předmětu třetím stupněm, nemá-li průměrný prospěch z povinných předmětů horší než 1,7 a jeho chování je velmi dobré. Žák prospěl, nemá-li v žádném z povinných předmětů prospěch nedostatečný, s výjimkou předmětů hudební výchova, zpěv, výtvarná výchova, tělesná a sportovní výchova. Žák neprospěl, má-li z některého povinného předmětu prospěch nedostatečný, kromě předmětů uvedených v předchozí větě.